Jag har läst och hört om ett brott som begicks 2 maj i Kalmar. Det var 5 stycken snubbar i 20-30års åldern som misshandlade och rånade en 27åring inne i stan. Här kommer några länkar med artiklar om det:
Jag känner till ett par som var delaktiga i misshandeln och rånet. Har hört det ryktas att en av dom andra är en kille som heter eller kallas Jacki. Enligt ryktena knarkar han tydligen en del. Skulle gärna vilja veta vem detta är eller vilka dom andra delaktiga är. Finns det någon som vet?
Jag tror det är dom två jag känner till om dom är födda 1992 och 1990 om jag inte minns helt fel. Jag är dock intresserad av den personen som är i 30års åldern, vill gärna veta vem det är.
Jag tror det är dom två jag känner till om dom är födda 1992 och 1990 om jag inte minns helt fel. Jag är dock intresserad av den personen som är i 30års åldern, vill gärna veta vem det är.
Den 30-årige mannen heter Jackie Mårtensson.
Övriga heter:
Sebastian Schäfer
Florian Falk
Christoffer Olsson
Sebastian Sandin Laderman
Tack så jättemycket för svaret! Fan vad bra!
Är det någon som vet något om killen som blev misshandlad? Hur det gick för honom eller vem det är? Någon som har koll på när rättegången är? Är lite sugen på att gå..
Japp det är den Jackie Mårtensson som föreläser om sitt ADHD och förra drogmissbruk !
Som vart med i tidningen ett par gånger. Stabil kille, nu ha han nog gjort sin sista föreläsning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!