2012-06-09, 11:13
Medlem
Tja...

Har just nu en jävligt tråkig KK!! Med tråkig menar jag att:

1. Hon stannar uppe jävligt länge innan hon kommer till sängs, jobbigt o vänta och filmer räcker bara så länge innan dom bli tråkiga.....
2. Kass humor..(dvs. inte samma som min)
3. Ibland kommer hon överdrivet tidigt, typ kl 12....! Jag försöker oftast skjuta på det några timmar men ibland står hon bara utanför dörren...
4. Hon vill inte visa sig med killar(läs: mig) i publik, så man är ju mer eller mindre instängd när hon väl visat upp sig...
5. Bara missionären, inget oral lr anal...

Någon som har liknande situation och vet hur håller man modet uppe så man får lite skoj sen på kvällen?? håller det på såhär är det nästan inte värt det, men sen samtidigt när man väl kommer till tycker man det är värt det...

PS: Ja, jag försöker byta ut henne... (moralkärringar bör hålla sig borta ifrån tråden)
Citera
2012-06-09, 11:17
Bannlyst
Hur träffade du denna förtjusande KK då? Ingen oralsex? dumpa då kan man lika gärna handtralla
Citera
2012-06-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleCroc
Hur träffade du denna förtjusande KK då? Ingen oralsex? dumpa då kan man lika gärna handtralla

Fick hennes nr på en fest, sen kör jag mitt vanliga game och hon släppte till.....mm, visst normala dagar funkar handen utmärkt, men ibland är man ute efter något extra..
Citera
2012-06-09, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ccchector
Fick hennes nr på en fest, sen kör jag mitt vanliga game och hon släppte till.....mm, visst normala dagar funkar handen utmärkt, men ibland är man ute efter något extra..
Kan du inte fråga om hon vill smaka lite kotte då? Har du gjort det och fått nej ?
Citera
2012-06-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleCroc
Kan du inte fråga om hon vill smaka lite kotte då? Har du gjort det och fått nej ?

Senast försökte jag få till analen... men fick blankt nej!! Även alla småförsök till oral har gett sura blickar, men tänkte ge ett nytt försök nästa gång!
Citera
2012-06-09, 11:46
Medlem
crillecrilles avatar
Byt KK?

Sen fattar jag inte varför du stör dig på att hon är uppe länge eller inte vill synas ute på stan med killar. Fan spelar det för roll när man är knullkompisar?

Om du nu tvunget ska ligga med henne så får du försöka variera lite själv. Skit i oralsex om hon inte gillar det, det kommer ändå inte att vara bra. Se till att hon har det skönt först så kommer du garanterat att få experimentera lite.
Citera
2012-06-09, 11:55
Medlem
Skinhead84s avatar
Det är väl bara att du säger till henne att det inte funkar, och letar efter någon annan att ligga med. Egentligen kan du väl ligga med någon annan redan nu, jag menar, ni är knullkompisar, inte ett par, så det är ju inte otrohet direkt. Det är ganska meningslöst att vara kvar i en relation som av ett eller annat skäl inte fungerar. Om du nu vill byta ut henne, säg det då till henne, och ja, säg upp kontakten helt enkelt.
Citera
2012-06-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Byt KK?

Sen fattar jag inte varför du stör dig på att hon är uppe länge eller inte vill synas ute på stan med killar. Fan spelar det för roll när man är knullkompisar?

Om du nu tvunget ska ligga med henne så får du försöka variera lite själv. Skit i oralsex om hon inte gillar det, det kommer ändå inte att vara bra. Se till att hon har det skönt först så kommer du garanterat att få experimentera lite.

Jag planerar att byta kk... klart det stör mig om hon är uppe sent, då måste jag ju ligga där o vänta på action istället för att bara bli klar med det och sova.....

Att hon inte vill synas på stan gör ju möjligheterna att hitta på något limiterat... Testa du o få hem en tjejkompis som du inte har mycket gemensamt med och som inte vill lämna lägenheten..
När hon kommer kl 23 på kvällen är det ju inget problem, men när hon dyker upp klockan 12-13.... då blir det mycket drygtid!

Skönt har hon det nog, mitt uthållighetsproblem är att jag kommer för sent... Oftast måste jag dra en handtralla själv för att "bli av med det"...
Citera
2012-06-09, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinhead84
Det är väl bara att du säger till henne att det inte funkar, och letar efter någon annan att ligga med. Egentligen kan du väl ligga med någon annan redan nu, jag menar, ni är knullkompisar, inte ett par, så det är ju inte otrohet direkt. Det är ganska meningslöst att vara kvar i en relation som av ett eller annat skäl inte fungerar. Om du nu vill byta ut henne, säg det då till henne, och ja, säg upp kontakten helt enkelt.

Jag har redan andra på G, men säger ju gärna inte upp något innan det är säkrat...
tyvärr är det ju så, att ibland tror man man är säker, nästa timme är det tack och hej! Därav väldigt försiktig...
Citera
2012-06-09, 12:05
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccchector
Jag planerar att byta kk... klart det stör mig om hon är uppe sent, då måste jag ju ligga där o vänta på action istället för att bara bli klar med det och sova.....

Att hon inte vill synas på stan gör ju möjligheterna att hitta på något limiterat... Testa du o få hem en tjejkompis som du inte har mycket gemensamt med och som inte vill lämna lägenheten..
När hon kommer kl 23 på kvällen är det ju inget problem, men när hon dyker upp klockan 12-13.... då blir det mycket drygtid!

Skönt har hon det nog, mitt uthållighetsproblem är att jag kommer för sent... Oftast måste jag dra en handtralla själv för att "bli av med det"...
Men vänta nu... Hitta på saker? En KK knullar man med, inget annat. Det är något som inte stämmer här.

Jag tror inte att hon har det så skönt som du verkar tro. I så fall hade hon gått med på mer än att ligga missionär. Har du tänkt på att hon kanske upplever dig som tråkig i sängen?
Citera
2012-06-09, 12:15
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Men vänta nu... Hitta på saker? En KK knullar man med, inget annat. Det är något som inte stämmer här.

Jag tror inte att hon har det så skönt som du verkar tro. I så fall hade hon gått med på mer än att ligga missionär. Har du tänkt på att hon kanske upplever dig som tråkig i sängen?

Nja, det finns ingen lag som säger att man ligger med ett KK och inget annat

Jag tror att du har rätt i att något inte stämmer.
Hon vill umgås mycket och länge och verkar inte vara särskilt intresserad av att ligga öht. Han bara ligga och helst inte umgås så mycket.
Så de vill olika saker med sin relation och därför fungerar den inte.

Det är bra att TS letar efter en annan tjej
Citera
2012-06-09, 12:24
Medlem
Citat:

Hon skulle inte kommit tillbaka om hon upplevde det tråkigt? Det är ju inte direkt svårt för en helt ok tjej att skaffa ny KK inom loppet av tja, 10minuter...

Det är inte heller första gången jag ligger med henne, men det är först nu på senare tid hon börjar droppa in klockan 13-14 mitt på dagen....

Och när hon kommer klockan 13 så blir det jobbigt att sitta o glo på en TV i 12 timmar bara för att "KKs aldrig får göra något tillsammans"... Nu sitter jag ju inte hemma hela tiden, men dagen blir ju lite sabbad då jag måste tänka på att hon är där...

Typiskt beteende:
Hon kan komma hem till mig, sätter sig direkt vid facebook o spela nån jävla witch saga eller annan skit.... Alla försök till tidigare äventyr avskedas tills klockan blir 1-2 på natten..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in