2012-06-09, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nja, det finns ingen lag som säger att man ligger med ett KK och inget annat

Jag tror att du har rätt i att något inte stämmer.
Hon vill umgås mycket och länge och verkar inte vara särskilt intresserad av att ligga öht. Han bara ligga och helst inte umgås så mycket.
Så de vill olika saker med sin relation och därför fungerar den inte.

Det är bra att TS letar efter en annan tjej

Jag tror det stämmer, troligen är hon ute efter något mer.. sällskap eller förhållande, med något skumt sätt att visa det på!
Citera
2012-06-09, 12:29
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccchector
Jag tror det stämmer, troligen är hon ute efter något mer.. sällskap eller förhållande, med något skumt sätt att visa det på!
Tror också på den teorin. Men finner det fortfarande märkligt att hon inte vill experimentera.

Hur som helst, skit i henne innan det blir jobbigt!
Citera
2012-06-09, 12:42
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Det kanske är så att hon är förälskad i dig? Hennes beteende tyder på det.
Eller så känner hon sig ensam helt enkelt och vill ha sällskap.
Citera
2012-06-09, 12:49
Medlem
Låter som att hon inte vill ha med dig att göra heller. Du är en penis, hon nyttjar den när hon känner för det. Tydligen är du en rätt dålig penis också.

Bryt det hela och skärp dig.
Citera
2012-06-09, 12:52
Medlem
Citat:
Tja...

Har just nu en jävligt tråkig KK!! Med tråkig menar jag att:

1. Hon stannar uppe jävligt länge innan hon kommer till sängs, jobbigt o vänta och filmer räcker bara så länge innan dom bli tråkiga.....
2. Kass humor..(dvs. inte samma som min)
3. Ibland kommer hon överdrivet tidigt, typ kl 12....! Jag försöker oftast skjuta på det några timmar men ibland står hon bara utanför dörren...
4. Hon vill inte visa sig med killar(läs: mig) i publik, så man är ju mer eller mindre instängd när hon väl visat upp sig...
5. Bara missionären, inget oral lr anal...

Någon som har liknande situation och vet hur håller man modet uppe så man får lite skoj sen på kvällen?? håller det på såhär är det nästan inte värt det, men sen samtidigt när man väl kommer till tycker man det är värt det...

PS: Ja, jag försöker byta ut henne... (moralkärringar bör hålla sig borta ifrån tråden)

Fattar inte detta, fan vrid på henne så att hon hamnar i andra positioner om hon bara vill vara en knull docka... Va fan ska det vara så svårt för?.
Sedan att du inte får oralt... ger du henne något? Ge henne en redig omgång oralt, och gå in för det, sedan kommer det småningom bli lite oralt för dig med (Bara om du gör detta bra). Men ge henne inte för mycket, då blir hon bekväm utan ge en redig omgång och sedan väntar du till några akter efter din omgång på henne sedan kommer hon förmodligen att fatta att hon också måste ge för att få sig en omgång själv.

Använd din fantasi för fan. Tjejer har absolut ingen fantasi alls, tänk på det .
Citera
2012-06-09, 13:29
Medlem
Ja det där lät ju lite trist. Var det så redan från början?

Låter rent generellt som du behöver styra upp det hela mer. Jag menar, varför låter du henne sitta vid datorn? Och du behöver "föra" mer i sängen. Som sagt, vrid på henne.

Du låter inte särskilt drivande här. Låter som att du behöver skapa lite laddning. Ge henne lite sprit! Allt blir roligare och sexigare då. Till en viss nivå förstås. Om ni prompt ska se på film så är lite slick action bättre än några softa komedier för att skapa spänning, musik kan också användas för att skapa en stämning.

Sen, måste du göra dig av med henne? Hon är en kk som sagt. Inget hindrar väl att du har flera, om du kan det?
Citera
2012-06-09, 13:42
Medlem
OggeOJs avatar
Byta KK? Finns väl inget som hindrar en från att ha flera?
Citera
2012-06-09, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Fattar inte detta, fan vrid på henne så att hon hamnar i andra positioner om hon bara vill vara en knull docka... Va fan ska det vara så svårt för?.
Sedan att du inte får oralt... ger du henne något? Ge henne en redig omgång oralt, och gå in för det, sedan kommer det småningom bli lite oralt för dig med (Bara om du gör detta bra). Men ge henne inte för mycket, då blir hon bekväm utan ge en redig omgång och sedan väntar du till några akter efter din omgång på henne sedan kommer hon förmodligen att fatta att hon också måste ge för att få sig en omgång själv.

Använd din fantasi för fan. Tjejer har absolut ingen fantasi alls, tänk på det .

Citat:
Ursprungligen postat av kvestia
Ja det där lät ju lite trist. Var det så redan från början?

Låter rent generellt som du behöver styra upp det hela mer. Jag menar, varför låter du henne sitta vid datorn? Och du behöver "föra" mer i sängen. Som sagt, vrid på henne.

Du låter inte särskilt drivande här. Låter som att du behöver skapa lite laddning. Ge henne lite sprit! Allt blir roligare och sexigare då. Till en viss nivå förstås. Om ni prompt ska se på film så är lite slick action bättre än några softa komedier för att skapa spänning, musik kan också användas för att skapa en stämning.

Sen, måste du göra dig av med henne? Hon är en kk som sagt. Inget hindrar väl att du har flera, om du kan det?

Jag gav henne oralt en gång... osäker på effekten av det... stön i all ära men känner jag inga orgasm-spänningar räknar jag det inte, kan bara minnas 1 sån som inte varade allt för länge.. så kanske måste träna på detta...

Ska testa action filmer och/eller vara mer dominant, så får vi se reaktionen!!

Tackar för förslagen boiz!
Citera
2012-06-09, 13:58
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Tja...

Har just nu en jävligt tråkig KK!! Med tråkig menar jag att:

1. Hon stannar uppe jävligt länge innan hon kommer till sängs, jobbigt o vänta och filmer räcker bara så länge innan dom bli tråkiga.....
2. Kass humor..(dvs. inte samma som min)
3. Ibland kommer hon överdrivet tidigt, typ kl 12....! Jag försöker oftast skjuta på det några timmar men ibland står hon bara utanför dörren...
4. Hon vill inte visa sig med killar(läs: mig) i publik, så man är ju mer eller mindre instängd när hon väl visat upp sig...
5. Bara missionären, inget oral lr anal...

Någon som har liknande situation och vet hur håller man modet uppe så man får lite skoj sen på kvällen?? håller det på såhär är det nästan inte värt det, men sen samtidigt när man väl kommer till tycker man det är värt det...

PS: Ja, jag försöker byta ut henne... (moralkärringar bör hålla sig borta ifrån tråden)

Vem är det som tvingar dig att vara kvar med henne då? Är väl bara o sluta om du nu är o onödj om hon bara är en kk?
Citera
2012-06-09, 14:02
Medlem
Citat:

Men..ni har väl språkförmåga båda två. Tala med henne,

FAst..om hon vill ha ett förhållande så är det ju skumt om hon inte vill visa sig offentligt med dig. Är det något annat, tror du? Att hon ser sig som en "dålig flicka" om ni bara är tillsammans för sexets skull?

Sedan tror jag många kvinnor behöver litet socialt umgänge och prat för att tända till inför sexet. Även om hon är din KK så kanske hon inte vill vara levade knulldocka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in