Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
Försöker alltid ha bra utstrålning men är så jävla svårt, när jag liksom intalat mig själv att det är fel överallt
min insida är redan fin, eftersom jag tagit åt mig så jävla mycket av vad vissa sagt så är jag jävligt försiktig med vad jag själv säger, hade gärna lagt upp en bild också men är rädd att nån jag känner ska se.
Har du en fin insida så brukar det synas i utstrålningen. Du måste börja jobba med dig själv. Förvänta dig inte att andra ska älska dig om du inte själv gör det. (Ja, det är skitsvårt, jag är där själv till och från).
Intala dig själv att du är fin. Fin som du är. Ställ dig framför spegeln, kolla på dig själv och säg "Jag är fin som jag är. Jag är vacker, har jävligt fint leende och fan, jag älskar mitt hår. jag är bäst i världen, ingen ska få ta ner mig till botten, ingen kan slå mig."
Eller liknande. Alltså, vad är du nöjd med över din kropp? Fokusera på det och sedan kommer du märka att de finns andra saker du också är nöjd över. Börja med det du gillar. Förstår du hur jag menar?