• 1
  • 2
2012-06-07, 23:33
Medlem
Lilongwes avatar
Kom precis över den här roliga bilden:

http://www.kontraband.com/pics/24960...e-Locker-Room/

Ni som brukar linda in er i en handduk, fippla och trixa med att försöka ta av och sen få på er kalsongerna, samtidigt som ni måste hålla kvar handduken så att den inte ramlar ner, vad fan håller ni på med? Hur fan pallar ni?

Man är ju i ett omklädningsrum för att man fritt ska kunna byta kläder, eller snarare så att inte det motsatta könet ska se ens genitalier. Varför har ni svårt att leva med dessa normer som finns när det kommer till könsfördelade omklädningsrum? Om ni inte kan chilla i ett omklädningsrum med andra snubbar, kan ni då chilla naken med en tjej i sovrummet? Om ni kan det, innebär det då att ni som snubbar också skulle ha mycket lättare att byta om fritt i ett omklädningsrum för damer eller?

Sen så undrar jag även om ni damer här på Flashback skulle kunna berätta om det finns liknande fenomen i era omklädningsrum.
Citera
2012-06-07, 23:44
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Vill inte visa hur liten kuk de har men det fattar ju alla ändå när de smyger på kallingarna under handduken, tycker personligen att det är värre med de grabbarna med stora kukar som envisas med att gå och lufttorka enbart för att få visa upp kuken för andra killar.
Citera
2012-06-07, 23:47
Medlem
baschas avatar
Haha, skön tråd! Jag förstår inte heller vad grejen är. Är det något som jag skulle skämmas för så skulle det vara att köra handduksdansen framför andra grabbar.
Citera
2012-06-07, 23:50
Medlem
Jag vet inte hur det är för andra, men personligen så gillar jag inte att skryta varvid jag diskret försöker frånta uppmärksamheten min enorma manslem åtdrar sig genom olika former av skylning.
Citera
2012-06-08, 00:02
Medlem
Fjodorovs avatar
Fibblar bara när jag är på stranden och måste byta badbrallor för att undvika skavsår. Inte så trevligt för de andra som kanske sitter och äter när man står och viftar med herr Fjodorov Sr i vädret, då får man vara lite diskret.

Är det dock i omklädningsrummet så har jag inga problem så länge det inte är någon kåt jävel som sitter och stirrar på mig, då undviker jag helst att visa kuken för honom av ren princip.
Citera
2012-06-08, 00:18
Medlem
Semestas avatar
Jag har tycker kuk i övrigt är äckligt och behandlar därför er andra så som jag själv skulle vilja bli behandlad. Med snorren för sig själv, och inte för andras beskådan
Citera
2012-06-08, 00:33
Medlem
aragonhunds avatar
Så länge det springer så många tok-bögar och transpersonligheter fritt i samhället och i omklädningsrummen tänker då fan inte jag visa eller ta fram mitt organ för beskådan.
Lider av s.k bögskräck och har därför väldigt svårt för omklädningsrum, jag gör alltså som det står i trådstarten, jag fibblar med handduken.
Citera
2012-06-08, 00:40
Medlem
Drdeoos avatar
själv gillar jag inte när andra män stirrar ner på ens kuk därför döljs den
Citera
2012-06-08, 00:56
Medlem
LifeIsBrilliants avatar
TS, säg som det är, du är bara förbannad för att du inte får lägga blicken på lite manslemmar.

Lite seriösare, visst det kanske kan vara lite fjantigt men varför bry sig? Vill inte dessa individer visa sig så låt dem ...
Citera
2012-06-08, 01:06
Medlem
karlolof89s avatar
När jag duschade med killar i omklädningsrum så höll jag för snoppen ibland. Det berodde på vilka som var i omklädningsrummet/duscharna. Jag har 10-11 cm slak och det skämdes jag över

EDIT: Jag menade om det var vänner till mig som duschade/bytte om och bastade så dolde jag inget.
Senast redigerad av karlolof89 2012-06-08 kl. 01:09.
Citera
2012-06-08, 01:09
Medlem
xDs avatar
Hondjuren får gärna beskåda min manslem. Däremot ser jag ingen anledning till varför andra män skulle göra det.

Ni som sitter med handduk i bastun är ett liknande dilemma. Det förstår jag mig inte på.

Edit: Personligen springer jag gärna runt utan handduk.
Senast redigerad av xD 2012-06-08 kl. 01:13.
Citera
2012-06-08, 01:21
Medlem
The.Princes avatar
Blir äcklad av att män stirrar på ens kuk. Det är bögigt. Klarar inte av tanken. Går inte in ens in i pissoarer längre. Sist på krogen var det en arab som fastnade med blicken mot Mr King Snake en bra stund (WTF?!?) Folk som vill visa upp sina kukar får gärna göra det men den enda kuken jag vill se i hela världen är min egen. TS blir förstås upprörd för att han gillar att jämföra sin snorre med andras!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in