Som rubriken lyder.
har tyvrr tappat bort nycklarna till min moppe.
och undrar hur man tjuvkopplar den.
om ngon kan skriva en schysst guide skulle de varit bra!
Ta en skruvmejsel, bryt upp sryrkpan med ett knck i springan. Jag brukar krnga av hela skiten.
Sen drar du ut sladdarna frn tndningslset, den ena som satt lite ensamt ska till jord, de andra kopplar du ihop fr att kra startmotorn till skiten gr igng.
Om det r en scrooter s brukar dom flesta (nr jag var tonring iaf) ha en sockerbit rtt lttillgnglig som du kan separera fr att kunna kicka igng moppen. du kan ven stta en kabel mellan de tv hlen i den ena s kan du starta med elstarten. Annars funkar en skruvmejsel hur bra som helst. Det svra r lset och styrlset. Oftast gr det att kncka styrlset men styret kan bli snett som fan vilket resulterar i att det blir lite svrt att styra t ett visst hll.
Edit: Har dom brjat stta dom jobbiga stoppen vid dmparna nu s man inte kommer t eller? Man brukade komma t ltt genom hlet vid dcket annars. Fast then again, jag har sm tjuvarmar.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!