Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker att du verkar vara första klassens idiot. Mer behöver jag egentligen inte säga. Du har fortfarande inte tagit upp något av det som han har skrivit i sina texter. Du har inte ens visat att du har läst dem vilket jag tycker är slappt. Jag håller på att rubba din världsbild genom att ställa krav på din argumentation. Jag ber så mycket om ursäkt för det. Så jävla enkelt kommer du helt enkelt inte undan. Lite mer måste du visa för att bevisa att du har rätt.
Det finns också exempel på nepotism i svensk media, men detta är inte ett exempel på det. Däremot lyfter jag gärna fram Sigge Dabrowski-fallet. Där har vi en kass journalist som inte hade fått sitt jobb utan sitt efternamn.
Sie haben nicht verstanden, Visst skriver Benjamin bra svenska eller rättare sagt inte mediokert som Sigge Dabrowski men som den streber han är, så valde han ett ämne, Nordkorea, där ingen vet någonting dvs ingen kan faktagranska honom. Det är det som kallas
kremnlologi . Genialt eller hur? Det vill säga det är ingen slump att han valde just detta område. Det hade jag också gjort om jag ville bli "expert" på SVT och segla förbi docenter och professorer med hjälp av mina släktingar.
Detta
blogginlägg är bara patetiskt. Vad tänkte han här. citat "
Assange flyr istället från rättegång i en av världens mest rättssäkra stater." Jo pyttsan i brallan, need I say one name: Thomas Quick Sverige och kanske Europas största rättskandal i modern tid.
Så ledsen mishima , Du hast alles falsch verstanden!