Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-07, 22:57
  #13
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Tjejer har ofta ingen aning hur man rakar sig!

Min tjej ställde sig och skapade sina torra ben en gång!

Nej för 17, skaffa riktigt bra lödder och lödda in er först, lovar att det går mycket bättre!!

Jag kanske skulle ha lagt till att lödder används, men att det ändå tar rysligt dåligt.

Men nu vet jag iaf vad jag skall söka efter, så tack för alla tips.
Citera
2012-06-24, 01:34
  #14
Avstängd
zarajas avatar
Ja precis, megasuperdålig, ett skämt, ett rån! kräver pengarna tillbaka!

Skitföretag kan köra upp era förbenat dåliga rakblad i röven!

Allvarligt 150 spänn i sjön pga skräp? Dåligt.
Citera
2012-06-24, 13:12
  #15
Medlem
Tolvans avatar
Epilator mina damer, där har ni svaret. Len som en barnrumpa över hela kroppen i flera veckor.
Citera
2012-06-24, 14:27
  #16
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Epilator mina damer, där har ni svaret. Len som en barnrumpa över hela kroppen i flera veckor.

Går den att använda på fettan? Torde göra jävligt ont. Oo
Citera
2012-06-24, 16:34
  #17
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Till skillnad från dem andra här så tycker jag att du ska välja Fusion hellre än Mach 3. Fusion har fler blad samt en vibrationsfunktion som du säkert uppskattar när du ska raka underlivet
Citera
2012-06-24, 20:58
  #18
Medlem
AwZumes avatar
Observera att Gillette har samma fäste oavsett modell. Har man redan ett "tjejskaft" så kan man köpa blad av killmodell och montera på det gamla skaftet.
Citera
2012-06-24, 21:01
  #19
Medlem
AwZumes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Till skillnad från dem andra här så tycker jag att du ska välja Fusion hellre än Mach 3. Fusion har fler blad samt en vibrationsfunktion som du säkert uppskattar när du ska raka underlivet

Gillette har "tjejskaft" med vibrator också om man hellre vill ha råååååsa
Citera
2012-06-24, 22:42
  #20
Medlem
Roxanas avatar
Apotekets rosa engångshyvlar med dubbelblad och Aloe-remsa är förvånansvärt bra.
Citera
2012-06-28, 23:58
  #21
Medlem
Goseklumpens avatar
allt som det står wilkinson på. Wilkinson sword och de är cerise rosa.
Mitt tips är att vänta två minuter med lödder och sedan ha en spegel till hands.
Citera
2012-06-29, 01:18
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdeen
Går den att använda på fettan? Torde göra jävligt ont. Oo

Har testat en gång och gör det aldrig igen! Men ben, armar och armhålor går desto bättre
Citera
2012-06-29, 02:23
  #23
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Jag använder Gillette Venus Breeze och tycker den fungerar awesome
Citera
2012-06-29, 07:06
  #24
Medlem
sucuks avatar
Skippa allt "modernt" som gillette säljer då det är rena lurendrejeriet. 5 eller 8 blad för vad är det? 150 kronor?

Jag kör med en klassisk säkerhetshyvel från sagda företag, de exemplar av double edge säkerhetshyvlar jag budat hem från ebay är tillverkade på 50- repektive 60-talet och blad köper man i 100-pack för max 80 kronor paketet...

Lägg pengarna som blir över på en vettig rakborste och raktvål/rakkräm istället och byt blad ofta, använd max 2-3 tillfällen och byt sedan, det har man råd med när bladen kostar under 80 öre styck

Bättre rakning, bättre ekonomi och möjlighet att använda "riktiga" raktvålar istället för den kemiska skiten som finns på sprayburk utlovas.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback