• 1
  • 2
2012-06-07, 13:49
Medlem
Sitter just nu och lyssnar p programmet Ligga med P3 som verkar ha ngon sorts extrasndning idag. Faktiskt frsta gngen jag lyssnar p programmet men mste sga att jag hittils har bra behllning av det.

Humornivn r ganska hg, men ngot jag tycket de kanske skulle kunna frbttra r musikvalet d alla ltar verkar handla om just sex. I exempelvis P3 dokumentr handlar ju inte musiken som spelas specifikt om just det dokumentren handlar om, och jag tycker man borde applicera samma princip hr.

Vad tycker ni? Behandlar programmet rtt delar av mnet sex? Hller ni med om vad personerna i programmet sger?
Citera
2012-06-07, 14:13
Medlem
neqers avatar
Jag tycker exakt som du. Du borde maila det till dem.
Citera
2012-06-09, 00:32
Medlem
multiblazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DC3
Sitter just nu och lyssnar p programmet Ligga med P3 som verkar ha ngon sorts extrasndning idag. Faktiskt frsta gngen jag lyssnar p programmet men mste sga att jag hittils har bra behllning av det.

Humornivn r ganska hg, men ngot jag tycket de kanske skulle kunna frbttra r musikvalet d alla ltar verkar handla om just sex. I exempelvis P3 dokumentr handlar ju inte musiken som spelas specifikt om just det dokumentren handlar om, och jag tycker man borde applicera samma princip hr.

Vad tycker ni? Behandlar programmet rtt delar av mnet sex? Hller ni med om vad personerna i programmet sger?

Bra fundering. Jag sjlv fredrar att ltarna handlar just om sex. Har tagit del av deras gttiga knullsoundtrack. Sedan tycker jag att man skall hlla diskussionen om P3 dokumentr frn Ligga med P3 t varsin sida.

Programledarna skter sig bra, programmet r toppen.
Citera
2012-06-17, 14:01
Medlem
Secondlifes avatar
Riktigt bra mne, dom tog ven upp alla relationsproblem som finns i Secondlife
Citera
2012-06-23, 01:38
Medlem
kedjas avatar
Tycker tvrtom mot de flesta som postat i trden att det r ganska kasst. P tok fr mycket snack om HBTQ i proportion mot hur mnga i Sverige som faktiskt tillhr det facket. Det r bara ljligt. Tycker dessutom de skulle koncentrera sig mer p att snacka om "svenne-banan"- sex och vad folk har fr problem/ positiva upplevelser dr istllet fr att knna sig tvungna att snacka om det extrema hela tiden , som S&M och dylikt.

(Sjlvklart ska de delarna ha en plats i programmet men jag tycker de r alldeles fr framtrdande).
Senast redigerad av kedja 2012-06-23 kl. 01:41.
Citera
2013-01-29, 22:20
Medlem
Eskobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Tycker tvrtom mot de flesta som postat i trden att det r ganska kasst. P tok fr mycket snack om HBTQ i proportion mot hur mnga i Sverige som faktiskt tillhr det facket. Det r bara ljligt. Tycker dessutom de skulle koncentrera sig mer p att snacka om "svenne-banan"- sex och vad folk har fr problem/ positiva upplevelser dr istllet fr att knna sig tvungna att snacka om det extrema hela tiden , som S&M och dylikt.

(Sjlvklart ska de delarna ha en plats i programmet men jag tycker de r alldeles fr framtrdande).
Ligga med P3 Samtalet har en panel och r mycket underhllande att lyssna p.

Det du reagerar p r det ordinare programmet som mycket riktigt r ett politiskt korrekt forum fr HBQT-frgor, som man tydligen mste snda som public service bolag. Synd bara att programledarflatan (Matilda) fr bre ut sig i sm och stora frgor utan att bli emotsagd av ngon normal vettig person. Var r radionmnden nr man behver dem?
Citera
2014-04-29, 23:52
Allts, det r ju p tok fr mycket bg i programmet!

Jag r sllan vaken s lnge att jag lyssnar p det, men tv av de senaste "erotiska novellerna" som jag hrt, p torsdagar, har handlat om bgar. Kanske r det jag som rkat vara vaken p fel torsdag.

Men idag, om nakenfotografen, s r det givetvis... En bg-fotograf!

Har inget emot bgar egentligen, 5% r ju homo, men lt bli att tuta i oss andra skiten varje jvla kvll!

EDIT: Om nu 5% r homo, s lt var 20:e program handla om de! Inte vara s jvla neutrala hela tiden!
Senast redigerad av Mulla Krekar 2014-04-30 kl. 00:01.
Citera
2014-04-30, 23:17
O s i kvllens "Ligga med P3". Samtalet, givetvis en bg med, fr att gra det hela mer knsneutralt! En av tre...

Come on... Vi r inte 33% homosexuella...
Citera
2014-05-07, 23:42
I kvll bestr panelen av 2 av 3 homos...
Citera
2014-05-14, 23:21
I kvll bestr panelen av en lesbisk, en bi o en ???
Citera
2014-05-20, 00:05
Allts, nn som hrde grdagens avslutning?

Hanna Sjdin tycker allts att det r fr sexistisk att det nmns i en film; "Do you have balls to this"? Det fick hon att stnga av filmen.
Citera
2014-05-21, 23:13
Ok, r det bara jag som lyssnar p den hr skiten?

Jag har nmligen bara P3 p alltid, drfr hr jag p det. Idag r det samtalet, o minst en bg har redan konstaterats!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in