Jag har väldigt svårt att tro att du
inte trollar, men får väl lita på dig.
Först och främst tycker jag verkligen att
"Att folk börjar röka, snusa och supa kan jag förstå, för det är "socialt accepterat" och farorna är inte direkt överhängande, men just droger...där löper man ju risk att skada både sig själv och andra allvarligt." var en av de mindre genomtänkta meningarna jag sett.
Nikotin, en drog som knappt ger ett rus men är väldigt beroendeframkallande och skadar din hälsa. Likaså är alkohol en tung drog och en drog som ställer till det mest i landet. Jag tycker du borde släppa moralpaniken lite, en drog är inte mindre farlig för att den är laglig.
Med det sagt.. Jag började väl med alkohol runt 14-15, testade röka cannabis en gång i tonåren men tyckte inte det var något speciellt så där dog intresset. Livet gick på, äta sova jobba och gå ut på krogen ibland. Var rätt uttråkad, läste på lite om cannabis och bestämde mig för att ge det en till chans men nu helt nykter och hemma i lugn och ro i 20 års åldern. Jag gillade det och intresserade mig för annat. Sen dess har jag testat amfetamin, kokain, benso, ketamin, svamp, LSD, mephedron. Enda drogerna jag tog mer än en gång var CB, LSD och svamp. Så min kärlek är till hallucinogener, och CB är väl min nya "koppla av efter jobbet med en öl"-ersättare.
Har aldrig varit någon bråkstake eller sådant för övrigt, är en datornörd med mycket nyfikenhet.