Jag har markt att man borjar forst uppskatta smaken av benso, nar man blivit torsk.
Då klarar jag mig hellre utan, man kan varken få i sig en öl, en måltid eller ngt annat ätbart eller drickbart. Hemsk känsla ju. Sparar mina Xanor till när jag mår riktigt dåligt och skiter i smaken.
eller sa svaljjer du dem bara rakt upp o ner.. bara av imovane jag fatt denna kansla du snackar om.. pa benso far jag snarare matnojjor, och barsen slinker ner bra mycke lattare an normalt..
eller sa svaljjer du dem bara rakt upp o ner.. bara av imovane jag fatt denna kansla du snackar om.. pa benso far jag snarare matnojjor, och barsen slinker ner bra mycke lattare an normalt..
jag alskar fludder
Det är så jag alltid gör, försöker svälja dem så fort det går, men det fastnar ändå alltid i halsen, man känner sån klump som efter någon timme bara blir en jävligt äcklig smak som man icke kan få bort. Ska testa skiten ikväll igen om jag inte går ut och festar..
MMM... piller är gott, det är godis i mina ögon ...
Jag själv har aldrig fått den där metaliska smaken alla pratar om att man ska få
dagen efter utav Imovane .
Men jag får väl tacka gud, mina gener eller mina smaklökar för det !
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!