• 2
  • 3
2005-03-05, 14:57
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiedust
Jag har markt att man borjar forst uppskatta smaken av benso, nar man blivit torsk.

Då klarar jag mig hellre utan, man kan varken få i sig en öl, en måltid eller ngt annat ätbart eller drickbart. Hemsk känsla ju. Sparar mina Xanor till när jag mår riktigt dåligt och skiter i smaken.
Citera
2005-03-05, 15:24
Bannlyst
eller sa svaljjer du dem bara rakt upp o ner.. bara av imovane jag fatt denna kansla du snackar om.. pa benso far jag snarare matnojjor, och barsen slinker ner bra mycke lattare an normalt..

jag alskar fludder
Citera
2005-03-05, 15:49
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiedust
eller sa svaljjer du dem bara rakt upp o ner.. bara av imovane jag fatt denna kansla du snackar om.. pa benso far jag snarare matnojjor, och barsen slinker ner bra mycke lattare an normalt..

jag alskar fludder

Det är så jag alltid gör, försöker svälja dem så fort det går, men det fastnar ändå alltid i halsen, man känner sån klump som efter någon timme bara blir en jävligt äcklig smak som man icke kan få bort. Ska testa skiten ikväll igen om jag inte går ut och festar..
Citera
2005-03-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Det är i stort sätt samma sak som Imovane...
Det ÄR samma sak också.
Citera
2005-03-05, 20:11
Medlem
Unbalanceds avatar
MMM... piller är gott, det är godis i mina ögon ...
Jag själv har aldrig fått den där metaliska smaken alla pratar om att man ska få
dagen efter utav Imovane .
Men jag får väl tacka gud, mina gener eller mina smaklökar för det !
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in