Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant
Man räddar knappast några liv, man förstör massvis med liv via den massinvandringspolitik som bedrivs. Detta är vad fakta redovisar, hur landet blir sämre och sämre. Det enda en kulturmarxist gör är att blunda och fortsätta förespråka folkmord på vita under en föreställning att det är något gott och fint.
Så är det väl med mycket i vårt samhälle. Ta tobak som exempel, mer pengar och liv går till spillo där, så varför inte fokusera på det som verkligen hade räddat och förbättrat liv istället för att gräva efter småpotatisen? Jag kan ge dig massor med fakta på detta om du vill.
Fast nu vet ju alla att du från grunden, instinktivt ogillar invandrare, och har hittat en saker att förkläda detta hat i. Så du vill egentligen inte rädda eller förbättra andras liv dito, utan bara ursäkta din xenofobi med dessa argument.
Citat:
Fakta visar att det finns mycket bättre sätt att "rädda liv" och dessutom till en lägre kostnad men det är man ointresserad av, mång-kulturalisten fortsätter förespråka en extrem massinvandring som räddar färre liv.
Fast om du tänker efter så kan du nog komma på väldigt många bättre åtgärder för att rädda liv? Varför inte lägga marginalskatten på 90% och ha massa läkare och poliser ute i samhället? Förbjuda allt potentiellt skadligt
Citat:
"Mot rasism" men samtidigt emot att bekämpa den vanligaste formen av rasism i Sverige - svenskfientlighet och demoniserar och slänger stämplar mot de som motverkar denna. "Mot rasism" men för sär-rättigheter och speciella lagstiftningar för mörka på ljusas bekostnad.
Som sagt, blind tro och hjärntvätt, det rör sig inte om så mkt annat. Något logiskt tänkande finns inte involverat.
`
Det är jag också emot, men jag hade inte brytt mig om invandrare fick högre bidrag av några andra, så länge jag slipper betala för det. Håller du med?