2012-06-06, 04:07
Medlem
Augustbeasts avatar
Konstig som man är så älskar jag när hjärtat går på högvarv. Ruset innanför bröstkorgen jag fick av metylfenidat var det mest fantastiska jag varit med om.
Titeln kanske var lite fel... :
Vilken drog gör så att hjärtat slår snabbast och intensivast?
Citera
2012-06-06, 04:46
Medlem
krigsbarns avatar
Efter titeln skulle jag gissat på bensin, men det är bara en gissning som sagt. Vad gäller ökad puls och dylikt så är det högst individuellt; gräs, ecstasy, amfetamin. Allt kan kicka igång en hög puls så länge du inte tar kodein typ.
Citera
2012-06-06, 04:55
Medlem
foshobros avatar
Vet att kokain är väldigt slitsamt för hjärtat och ger dig väldigt hög puls. Men om den är sämst för hjärtat vet jag ej
Citera
2012-06-06, 04:58
Medlem
jag vet att spice är jävligt slitsamt på hjärtat. det är en erfarenhet man har fått.
Citera
2012-06-06, 05:16
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
jag vet att spice är jävligt slitsamt på hjärtat. det är en erfarenhet man har fått.

Slitsamt på vilket sätt? att pulsen skenar lite då och då när du rökt eller? Eller har du fått hjärtproblem?
Citera
2012-06-06, 07:33
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Konstig som man är så älskar jag när hjärtat går på högvarv. Ruset innanför bröstkorgen jag fick av metylfenidat var det mest fantastiska jag varit med om.
Titeln kanske var lite fel... :
Vilken drog gör så att hjärtat slår snabbast och intensivast?

Poppers?
Citera
2012-06-06, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Slitsamt på vilket sätt? att pulsen skenar lite då och då när du rökt eller? Eller har du fått hjärtproblem?

har varit clean nu i snart mer än 1,5 månad, kan inte röka det alls. när jag anstränger mig och springer så känns det som mitt hjärta var 5minut stannar upp i en en 0,2 sekunder typ och sen skjuter ut blodet, och det gör lite små ont,

när jag dricker alkohol, så får jag riktigt problem med hjärtat, det går helt i orytm, från att pumpa svin snabbt till svinlågt på bara 30-40 sekunder, och hoppar extremt mycket, sen får jag samma sak ibland dom dära små 0.2 sekunders stoppen och sen känns det som att mitt hjärta "skjuter" ut blodet igen. vet inte hur jag ska förklara det..

Förövrigt har jag dock varit hooked på spice i mer än 1,5år
Senast redigerad av ewmpe 2012-06-06 kl. 08:31.
Citera
2012-06-06, 08:45
Medlem
hoax9s avatar
Nitroglycerin, inte för att det är en drog dock, men hjärtat slår snabbt på det.
Citera
2012-06-06, 08:55
Medlem
200kgs avatar
Metamfetamin eller kokain skulle jag gissa på. Ganska grovt gissat dock, har absolut ingen statistik eller källa på det där, men låter ganska sannolikt ur mitt perspektiv i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in