2012-06-05, 23:44
Medlem
Hej!

Vilken är den bästa mat- och livsmedelsbutik i Stockholm? Huvudsakligen letar efter jag billig men bra sortiment butiker närheten i Spånga. Och är det ICA Kungens Kurva det största butiken i Stockholm?

Citera
2012-06-06, 17:11
Medlem
Jag kan verkligen rekommendera ICA Kvantum i Liljeholmen - http://www.ica.se/kvantum/liljeholmen1

Otroligt fräsch och trevlig butik. Ena nackdelen är att det alltid är vansinnigt med folk...
Citera
2012-06-06, 17:14
Medlem
Kajsa varg. Kanske inget ställe att veckhamdla på direkt. Men ack så mycket bra grejer!
Citera
2012-06-06, 18:16
Medlem
woords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoken16
Jag kan verkligen rekommendera ICA Kvantum i Liljeholmen - http://www.ica.se/kvantum/liljeholmen1

Otroligt fräsch och trevlig butik. Ena nackdelen är att det alltid är vansinnigt med folk...

Dessutom snygg personal!

Skulle vilja säga att de Ica Kvantum som finns i Stockholm håller väldigt hög kvalité, oavsett vilken av dem det är.
Citera
2012-06-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woord
Dessutom snygg personal!

Skulle vilja säga att de Ica Kvantum som finns i Stockholm håller väldigt hög kvalité, oavsett vilken av dem det är.

Instämmer men i Liljeholmen har de utskänkningstillstånd och det är jäkligt trevligt att ta en liten paus med ett glas vin och testa deras delikatesser.
Citera
2012-06-09, 00:30
Medlem
cajsa varg, urban deli, nk saluhall
Citera
2012-06-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoken16
Instämmer men i Liljeholmen har de utskänkningstillstånd och det är jäkligt trevligt att ta en liten paus med ett glas vin och testa deras delikatesser.

Det ser ut att det finns bra erbjudanden också i Liljeholmen. Men vad anser ni vilken livsmedelsbutik vore det billigaste? Jag har provat matvärlden, ica sundbyberg, ica lindhagen, willys kungens kurva, daglivs fridhemsplan. Så vad kunde vara nästa?
Citera
2012-06-27, 23:46
Medlem
woords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekh85
Det ser ut att det finns bra erbjudanden också i Liljeholmen. Men vad anser ni vilken livsmedelsbutik vore det billigaste? Jag har provat matvärlden, ica sundbyberg, ica lindhagen, willys kungens kurva, daglivs fridhemsplan. Så vad kunde vara nästa?

Lidl...

//Woord
Citera
2018-10-13, 20:40
Bannlyst
Matvärlden i Veddesta är riktigt jävla grym
Citera
2018-10-13, 23:40
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Stämmer in i att liljeholmen har en bra butik. Bra utbud. Butiken i sig ser bra och fräsch ut. Och har trevlig personal. Stötte på en bög som såg ut som han den rödhårige från modern family en gång. En genuint trevlig jävel som lyckades få en bitter och trist jävel som mig att gå därifrån med ett stort leende på läpparna. Han var så trevlig att jag gick dit ett par dagar efter bara för att (behövde egentligen inte handla), men har inte stött på han sen dess. Någon känner igen snubben Eller hänger du här själv? Isåfall låt mig bara säga att du är en riktigt stjärna.

Enda minuset är att handla där på vintern eller så, typ nyår. Fyhelvete dem köerna var inte och leka med. Ända ned till delikatessdisken.
Citera
2018-11-01, 06:20
Medlem
Maxipower1s avatar
Matvärlden helt överlägset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in