• 1
  • 2
2012-06-05, 23:43
Medlem
Ainds avatar
Hittade denna unge mannen på Facebook. Han har egen träningsguide och verkar köra på rätt hårt - Men just på bilden nedan så ser magrutorna oerhört redigerade ut (tycker jag): https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Det ser till vänster ut som om "magrutorna" slutar lite plötsligt. Känns lite som om just magrutorna på bilden är tagen från någon romersk tavla eller något. Eller är det bara jag? Vad säger ni?
Citera
2012-06-05, 23:49
Medlem
Håller med, ser otroligt redigerat ut...

Det är väl exif-data man ska kolla om det är redigerat?
Isåfall fick jag fram det i spoilern. Kan dock inget om sånt.
Citera
2012-06-05, 23:55
Medlem
SleighBellss avatar
Längst ner i kommentarerna låg den här.
Citat:
Inget är fejk här inte.
http://postimage.org/image/gwvx7w2ip/
Citera
2012-06-06, 00:09
Medlem
Ainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleighBells
Längst ner i kommentarerna låg den här.

http://postimage.org/image/gwvx7w2ip/
Hahah såg den kommentaren nu.
Grymt kul med tanke på att man veeerkligen framhäver muskelmassan på ett naturligt sätt när man liggandes spänner magmusklerna
Citera
2012-06-06, 00:26
Medlem
Tror inte det är nåt fake... Fick samma respons själv när jag la upp bilder på facebook. slutade med att någon tipsade gymmet jag kör på så jag fick lämna prover och allt... skönt att bevisa ens renhet iaf

nä är väl inget speciellt på denna killen? klart det är äkta... bara lite magrutor ju.
Citera
2012-06-06, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
Tror inte det är nåt fake... Fick samma respons själv när jag la upp bilder på facebook. slutade med att någon tipsade gymmet jag kör på så jag fick lämna prover och allt... skönt att bevisa ens renhet iaf

nä är väl inget speciellt på denna killen? klart det är äkta... bara lite magrutor ju.
Wow, du är min idol nu.

För övrigt tror jag nog att bilden är äkta, även om den ser oerhört ogenuin ut.
Citera
2012-06-06, 00:59
Medlem
Fudge0wns avatar
Inte speciellt bra redigering. Kan dock lura en och annan idiot - facebook är full av dom.
Citera
2012-06-06, 01:04
Medlem
xDs avatar
Jag tycker att bilden ser väldigt lustig ut. Magrutorna slutar tvärt, det är inget snack om saken. Sådana "smala" magrutor har jag ej sett innan.
Citera
2012-06-06, 01:12
Medlem
Allons avatar
Skuggorna kring magmusklerna går inte symmetriskt ihop med skuggorna på resten av magen. Solklart fejk! Den som påstår annat är blind. Klipp och klistra när det är som sämst i efterarbetet.
Citera
2012-06-06, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allon
Skuggorna kring magmusklerna går inte symmetriskt ihop med skuggorna på resten av magen. Solklart fejk! Den som påstår annat är blind. Klipp och klistra när det är som sämst i efterarbetet.

Vad fan yrar du om egentligen?
Citera
2012-06-06, 01:26
Medlem
superskurkens avatar
Ja, för alla människors fästen ser likadana ut?

Sluta va en hater och börja jobba på din egen kropp ist för att sitta och klanka ner på en annan.
Citera
2012-06-06, 01:27
Medlem
Allons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Vad fan yrar du om egentligen?
Magen är redigerad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera