2012-06-08, 19:51
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft1
Fast är det inte så att de flesta stureplans bratsen lever på familjens pengar? Vilket ungefär är som ärv?
Tror nog så ja, ytterst få mellan 20-30 som tjänat något själva tror jag!
Citera
2012-06-10, 15:45
Medlem
HAHAHA.

WOW så lyxigt .. Stureplan av alla ställen när du har 50-100k att bränna.
Dra till Nikki Beach / Marbella och spruta.
Citera
2012-06-10, 20:59
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Du kommer bli behandlad som skit av överklassen. Du är nyrik, du är en nobody. Ett pissluder i deras ögon.

Skitungarna i backslick som lever på mamma och pappa är knappast mer imponerande.

Säg att du fått utdelning på dina aktier och tänkte festa för en del av dem om någon undrar Vem fan bryr sig. Som om cp-brats på sture säger hela sin egna patetiska historia. Att dom egentligen jobbar i kassa på ica och bara köper en öl på hela kvällen för att dom knappat hade råd att komma in.

Lev för stunden bara.

Annars tycker jag det är bäst att vara nere på sture vardagar. Mycket trevligare och man kan utan problem vara där själv utan att bli uttittad som många känner sig. Brukar snabbt hamna i någon random grupp man krökar hela natten med
Citera
2012-06-12, 14:28
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittrokigt
HAHAHA.

WOW så lyxigt .. Stureplan av alla ställen när du har 50-100k att bränna.
Dra till Nikki Beach / Marbella och spruta.

Du har uppenbarligen aldrig varit vare sig på Nikki Beach eller i Marbella om du tror att 50-100k räcker någonstans därnere.
Citera
2012-06-12, 16:29
Medlem
Tuffluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebrat2
Så det du menar är att det är lönlöst att gå en kväll o bränna 50 000kr?
Lönlöst, nej, men oekonomiskt. Klart en slösare som du ska vinna pengar. OM jag hade sånt siliconsug skulle jag helt enkelt medverka i porrfilmer och FÅ mer pengar.

Varför inte göra en porris? För 100k får du ganska OK utrustning, TVÅ tjejer, valfritt potenspiller och sen beror det väl på hur mycket Max Hardcore det bor i just dig hur du lägger upp budgeten.
Det är nog billigare att pissa på de där sillisarna än att dränka dem i champagne.
Citera
2012-06-15, 10:52
Medlem
bangalters avatar
Säger bara en sak : utbildning.

Du kommer njuta långt mer av dina pengar om du är högutbildad och kultiverad, detta kommer dessutom göra dig accepterad i de flesta mer förmögna grupper.

Outbildat pack ses alltid ner på oavsett pengar.
Citera
2012-06-16, 18:54
Medlem
PeterBorossys avatar
Att du skulle bli utskrattad för att du inte är överklass eller nyrik är nog det minst troliga av alla scenarior. Det beror helt på din approach, är du en dryg jävel så kommer det antagligen sluta så men ifall du är en charmig skön grabb lär du säkert lära känna massa sköna människor och få action bland damerna. Gå på rätt ställen bara så undviker du att hamna i fel sällskap. Hur gammal är du?
Citera
2012-07-06, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterBorossy
Att du skulle bli utskrattad för att du inte är överklass eller nyrik är nog det minst troliga av alla scenarior. Det beror helt på din approach, är du en dryg jävel så kommer det antagligen sluta så men ifall du är en charmig skön grabb lär du säkert lära känna massa sköna människor och få action bland damerna. Gå på rätt ställen bara så undviker du att hamna i fel sällskap. Hur gammal är du?

Jag e faktist e ganska schöön o charmig kille ,inte nån dryg jävel liksom.
Jag e 19 år
Citera
2012-07-06, 15:14
Medlem
Hur gick det ny då? Fick du ligga? Drack du årgångschampagne? Blev du vän med vakten? Snortade du kokain med värdetransportrånare? Hamnade du i bråk? Bjuden på efterfest hos någon stjärtfeja?

Frågorna är många, eller sitter du och håller på räntan din jävel?
Citera
2012-07-24, 23:39
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90

Halvt exklusiva klubbar som, V/Wall, Humlegården, Spymlan och andra undangömda överklassoaser.. Inte ens där skulle du få tillträde en vanlig kväll.

Spymlan överklassställe där han inte kommer in en vanlig kväll ? Lägg av!! Spymlan är nog det mest laidback/ minst överklass stället på Stureplan!
Citera
2012-07-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikholm
Spymlan överklassställe där han inte kommer in en vanlig kväll ? Lägg av!! Spymlan är nog det mest laidback/ minst överklass stället på Stureplan!
Folk har väl någon gammal uppfattning om att det skulle vara "Spy Bar" (som idag är helt förändrad, visserligen) och det lever vidare... Jag har ingen aning.
Citera
2012-07-25, 21:58
Bannlyst
Gold diggers finns alltid där slös inte allt på en brud utan försök och få många på en kväll helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in