2012-06-05, 22:20
Medlem
Hejsan jag vann nyligen en stor summa pengar och tänkte nu sätta sprätt på 50-100 tusen, så min fråga är hur ser folk på de aom spenderar mycket? Kommer tjejerna ? jaaa du vet såna frågor vill inte ha töntiga kommentarer tack
Citera
2012-06-05, 22:26
Medlem
Om du visar att du ha pengar så kommer alla komma och vilja bli dina vänner, tjejer, killar, gangsters... you name it... Men kom ihåg att det är dina pengar dom är där för, INTE dig! Och när pengarna är slut är dina "vänner" som bortblåsta!
Citera
2012-06-05, 22:28
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebrat2
Vrf äre så?:/
För att du har ingen status, du har inga föräldrar som betyder något. Allt handlar om att bära rätt efternamn, inte hur mycket pengar du har. Så att glida dit och spendera pengar framför deras ögon är bortkastat om du vill komma med i deras krets.. Det funkar inte så.
Citera
2012-06-05, 22:29
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maralgi
Om du visar att du ha pengar så kommer alla komma och vilja bli dina vänner, tjejer, killar, gangsters... you name it... Men kom ihåg att det är dina pengar dom är där för, INTE dig! Och när pengarna är slut är dina "vänner" som bortblåsta!
Du har ingen koll på överklassen.. du pratar om vanliga svenssons.
Citera
2012-06-05, 22:30
Medlem
enmis avatar
passa på att spänna på många snyggingar du kan medans du har pengarna för sen är de borta^^
Citera
2012-06-05, 22:31
Medlem
Beblanda dig inte med det packet, gå ner på din vanliga krog o bjud några rundor och bli uppskattad för den du är och inte för den du försöker vara. Skaffa någon som kan få dina pengar att växa istället så kan du bjuda på flera rundor och få dig att må bra...win win...
Citera
2012-06-05, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
För att du har ingen status, du har inga föräldrar som betyder något. Allt handlar om att bära rätt efternamn, inte hur mycket pengar du har. Så att glida dit och spendera pengar framför deras ögon är bortkastat om du vill komma med i deras krets.. Det funkar inte så.
Nej asså jag vill inte komma in i deras jävla krets utan jag vill göra det för att ta tjeje asså du fatta galoppen , vill inte hamna med överklassen om det e de du tror
Citera
2012-06-05, 22:33
Medlem
Pimientos avatar
Gör något vettigt med dina pengar istället
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Du har ingen koll på överklassen.. du pratar om vanliga svenssons.

Han frågade väl om brudarna skulle komma till honom? Klart som fan de kommer, finns hur många luder som helst.

Tror du att alla vid Stureplan är överklass eller? Har du varit där?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enmi
passa på att spänna på många snyggingar du kan medans du har pengarna för sen är de borta^^
Haha det är därför jag gör det , inte för att komma in i deras "krets"
Citera
2012-06-05, 22:34
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebrat2
Nej asså jag vill inte komma in i deras jävla krets utan jag vill göra det för att ta tjeje asså du fatta galoppen , vill inte hamna med överklassen om det e de du tror
Samma där, tjejerna där har sett mer pengar spenderas på en kväll än vad du har haft i dina ägor.
De imponeras inte utav pengar
Citera
2012-06-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimiento
Gör något vettigt med dina pengar istället
Asså det här är en liten del av pengarna , några förslag? fkk?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in