2012-06-05, 21:05
Medlem
Någon som skulle kunna rekommendera ett bokföringsprogram som används bland de etablerade revisionsbolagen?

Edit: Jag vet att SPCS dominerar på pc marknaden men vill ha en motsvarighet till mac.
Senast redigerad av aaaanders00 2012-06-05 kl. 21:25.
Citera
2012-06-06, 01:26
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaanders00
Någon som skulle kunna rekommendera ett bokföringsprogram som används bland de etablerade revisionsbolagen?

Edit: Jag vet att SPCS dominerar på pc marknaden men vill ha en motsvarighet till mac.
Vet inte om de etablerade revisionsbolagen använder det, men jag använder iOrdning.
http://www.aderstedtsoftware.com/ior...hp/sv/hem.html
Citera
2012-06-06, 07:23
Medlem
KongKeyDons avatar
Citat:

Kör nåt webbaserat som fortnox eller liknande?
Citera
2012-06-06, 13:56
Medlem
Vill helst inte ha någon molntjänst. Ska fundera på iOrdning.

Tack för tipsen
Citera
2012-06-06, 15:16
Medlem
StepOne ekonomi använde vi som hade Mac när jag läste kurs i redovisning på Lunds universitet.
Var ganska enkelt men kostar om man ska ha alla funktioner...
Citera
2012-06-06, 18:26
Medlem
Har fixat SPCS administration 2000 och aktiebolag med hjälp av bootcamp. Får se hur länge till jag klarar av windows :S.
Citera
2012-09-15, 09:37
Medlem
Citat:

hej

vi kör Stelvio Bokföring http://www.ct.se

funkar bra och är inte så dyrt

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här