Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ny, men till vettigt pris, därför tog jag den trots roséguld;-)
€16500.
ja, det var rätt vettigt till skillnad från list, ändå en rätt duktig slant din jädra lyxlirare.
sitter just nu själv och letar ett "kostym-ur", har ju ofashionabla saker som stora dykarpjäser i titan och dylikt. första kriteriet är ju ett inhouse-verk och har kikat på en zenith el primero chronomaster grand reserve, fick nu upp ögonen för "din" IWC, fast jag har inte budget för en med gångreservindikator och den något enklare utan har ju ett valjoux-verk så det känns inte aktuellt.
men å andra sidan, kan man lägga 60 så kan man lägga 90, får senarelägga det bara, kanske kan få en schyst deal på en mint.
dock så är det en sak jag stör mig extremt mycket på gällande IWC, det är att de ska förknippas så förbannat mycket med kändisar, jag har dom på facebook och hela jävla tiden så är det evenemang med inbjudna kändisar som skall stå och posera med klockorna, iofs sjunker alla märken som använder sig av "brand ambassadeurs" i mina ögon, men det är tydligen ett nödvändigt ont och sköts det snyggt så får det väl gå an. men just i IWC's fall så är det ju den ena efter den andre, osmakligt. lite synd då de trots allt gör fina ur och det borde räcka.