Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-05, 01:54
  #1
Medlem
Empatiuss avatar
För mig är det omöjligt att ha stånd när jag ska ha sex med en tjej, även om det är en ny eller en flickvän sen månader tillbaks. Så har det alltid varit. Ibland fungerar det inte ens trots att jag tagit en kamagra. Runkar jag en dag så brukar det fungera fint om jag haft ett litet uppehåll, men då är det svårt för mig att få stånd dagen efter om jag vill runka. Förstår inte.

Jag pratade med någon på ungdomsmottagningen för någon vecka sedan, och han sa massa saker som inte hjälpte mig ett skit, inga råd och tips jag har fått genom åren har hjälpt det minsta. Jag börjat få slut på pengar så jag har inte råd att köpa piller hela tiden, och jag är verkligen i behov av såna nu. Det är inget fel på min kropp, har tagit prover och det är inget fel säger dom, bara att det sitter i psyket.


Killen jag pratade med säger att man ska prata med den man har sex med, men inte fan vill jag öppna med att jag har svårt att få stånd om jag ligger med en ny tjej, måste ju vara väldigt avtändande. Jag pratade mycket med mitt ex om detta, och med henne kunde jag få stånd ibland utan piller men det krävdes lite annorlunda förspel för det. Jag vill kunna ligga med främlingar utan piller. Mina kompisar förstår inte varför jag alltid har piller med mig på fest, dom får tydligen upp den ändå.


Men det måste väl finnas någon här som har gått igenom samma sak som mig? Någon måste väl ha pratat med en psykolog eller vad det är och fått den hjälp han behövde? Jag vill i så fall gärna höra vad ni pratat om och hur ni gick till väga för att få kuken att fungera som normalt igen, jag ber fan. Måste ju finnas någon?

Alla säger att dom flesta blir normala efter att dom pratat med någon, och två läkare jag pratat med har lovat att det blir bra men jag kan inte lära mig att tro på det. Det enda jag önskar i mitt liv är att kunna få upp kuken när som helst. Ett sånt liv känns omöjligt för mig.

Så om någon har fungerade tips, skriv gärna ner dom i tråden så jag har något att jobba med över sommaren i stället för att bara sitta och vänta på att det ska bli bättre av sig självt.

(Håller på med PED i alla fall. Alltså att jag försöker avstå från porr och runkande så gott jag kan)
Citera
2012-06-05, 01:57
  #2
Medlem
sedans avatar
Har du lika stora problem med att få stånd till porr som till verkliga kvinnor?

Om nej, hur mycket porr nyttjar du, sedan hur länge tillbaka?
Citera
2012-06-05, 02:11
  #3
Medlem
Empatiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Har du lika stora problem med att få stånd till porr som till verkliga kvinnor?

Om nej, hur mycket porr nyttjar du, sedan hur länge tillbaka?


Jag får såklart lättare stånd när jag tittar på porr. Grejen är ju att den slaknar när jag ska ha sex med någon tjej, men den brukar vara hård vid förspel (oftast) och när jag lägger mig över henne eller när vi gör oss "redo" för sex så slaknar den alltid, varenda gång.

Porr har jag väl alltid kollat på, det har väl dom flesta killar. Jag har dock haft perioder då jag runkat till porr varje dag utan att veta hur skadligt det var. Nu för tiden försöker jag att inte kolla, blir bara någon gång i veckan, ibland endast en gång.
Citera
2012-06-05, 11:28
  #4
Medlem
urgianens avatar
Ni kan prova en annan position.
Doggystyle är hett, låt henne stå på alla fyra och fortsätt förspelet.
Gnid ollonet mot hennes sköte under en tid, spetsa henne inte direkt.
Låt henne suga innan. Gör henne galen av kåtma så kanske det smittar av sig?

Glidmedel med värmande effekt kan hålla i erektionen. Finns speciella kondomer som stimulerar ståndet också.

Prata med henne om det. Hon vill säkert också kolla på porr med dig ibland (alla älskar porr!).

Eller sista utvägen, fundera på om det är din partner du inte går igång på.
Isåfall får ni anstänga er mer eller avsluta er relation.

Lycka till!
Citera
2012-06-05, 12:35
  #5
Medlem
Glanzias avatar
https://www.flashback.org/t1640001

Kan den kanske räta ut några frågetecken?
Citera
2012-06-05, 12:56
  #6
Medlem
miniCarls avatar
Skulle ju kunna bero på dumma hormonnivåer.
Sök upp en endokrinolog och låt henom göra lite blodprover och se om du behöver extra testosterontillskott!
Citera
2012-06-05, 17:14
  #7
Medlem
dartagnas avatar
Har haft precis samma problem som du har i 10 år !

Det ENDA som hjälper genom att eliminera roten av problemet är PED. Du har helt enkelt tränat din hjärna genom åren att tända på visuella saker. Doft och känsel är därför två helt nya sinnen som plötsligt infinner sig när du ska ha sex. Utöver det måste du anstränga hela din kropp och inte bara kuken. Det är alltså en okänd mark för din kropp och kuken slaknar som en bieffekt av detta.

Sluta HELT med porr och onani så ska du se att du får en helt annan känsla i både kuken och hjärnan.
Citera
2012-06-05, 21:20
  #8
Medlem
Känner igen mig med att bajonetten slaknar. Har märkt dock att långa förspel utan något tafsande på kontrollen hjälper faktiskt. O tänk inte på ståndet utan fokusera på ditt ligg o ha kul! slaknar ballen, försök INTE runka upp den! lägg dig brevid o pilla lite gött på henne. Börja "om" med förspelet igen. funkar varje gång för mig iallafall....
Citera
2012-06-10, 17:05
  #9
Medlem
"Jag får såklart lättare stånd när jag tittar på porr. Grejen är ju att den slaknar när jag ska ha sex med någon tjej, men den brukar vara hård vid förspel (oftast) och när jag lägger mig över henne eller när vi gör oss "redo" för sex så slaknar den alltid, varenda gång."

Vad menar du med "gör oss redo för sex"??
Är det att du tar på ett knullgummi då ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback