2012-06-04, 20:02
Bannlyst
Film finns på länken!

http://avpixlat.info/2012/06/04/vansterpartiet-vill-att-man-sittkissar

Citat:
I Landet Hen vill nu Vänsterpartiet i Landstinget Sörmland att männen sätter sig ned för att kissa.
Viggo Hansen (V), ersättare i landstingsfullmäktige, har motionerat om att göra toaletterna i landstingets lokaler könslösa med krav på att sitta ned då man kissar.

Hansen menar att han inte är ute efter att bestämma hur andra beter sig på toaletten, utan ge männen möjlighet att använda en ren toalett. Dessutom är det en folkhälsofråga menar han, då man tömmer hela urinblåsan när man sitter och gör nummer ett.

Kan det här bli en valvinnare?
Är detta i klass med när Lars Ohly förslog att män borde amma barnen?
Vill ni som kille tvingas sitta ner när ni kissar?
Vill ni ha könslösa toaletter eller finns det en fördel i att ha separata toaletter?

Min Synpunkt:
Själv hade jag stått upp och kissat ner hela toaletten medvetet om det varit ett krav att man måste sitta ned. Jag kan sitta ned men då ska jag fan bestämma det själv, det ska ingen jävla politiker bestämma över!
Citera
2012-06-04, 20:05
Medlem
TonyBergmans avatar
Haha fan vad pantat

Känner som dig TS, hade det varit krav på att sitta och pissa hade jag nog stått och pissat ner hela toaletten också
Citera
2012-06-04, 20:07
Medlem
Blir så trött.

Är väl upp till varje individ om man vill stå eller sitta när man kissar. Angående att det blir snuskigt av att det är urin på golvet : spiller man får man väl torka upp, eller lämna det, finns ju flera andra samhällssektorer där vi har samma problem (tuggumin och cigarettfimpar, dessa lyder ju fortfarande inte under nedskräpningslagen).

Hälsoproblem? Ja, förbjud rökning, alkohol och allting som är dåligt för hälsan och låt oss leva som hamstrar i bur. Det är frihet att stå och kissa!
Citera
2012-06-04, 20:08
Medlem
nicodeas avatar
Haha så jävla sjukt.Att någon ens kan komma med ett sånt förslag. Jaja det är ju i Sverige.
Personligen så vill jag STÄLLA mig och pissa på honom.
Citera
2012-06-04, 20:09
Medlem
hehe det här måste ju vara en live trollning med http://www.youtube.com/watch?v=R2totQSEI-g
South Park Reverse Cowgirl avsnittet som förebild.
Citera
2012-06-04, 20:27
Medlem
Scubbles avatar
Kan inte sitta ner med morgonstånd, så var det med det förslaget.

EDIT:
Vilka var det som ville ha pissoarer för kvinnor ett tag?
Senast redigerad av Scubble 2012-06-04 kl. 20:42.
Citera
2012-06-04, 20:36
Medlem
Jag hade pissat över golv och väggar som en ren protest
Citera
2012-06-04, 20:47
Bannlyst
Det finns ingen vänsterpartist som är glad idag och känner att rösten hamnat helt rätt?
Citera
2012-06-04, 20:48
Medlem
sXes avatar
Det var banimig en vettig motion att lägga fram i dessa tider! Känns ju spontant sätt väldigt prioriterat att hålla koll på hur folket beter sig när de pissar.

Bra jobbat!
Citera
2012-06-04, 20:55
Medlem
Mikojans avatar
Vill kommunisterna att vi ska sitta i pissrännorna också?

Själv kommer jag fortsätta att pissa på skorna så länge jag har lust och ork.
Citera
2012-06-04, 21:07
Medlem
Det är klart att man ska sitta och kissa!
Instruktion!
Senast redigerad av Xtracted 2012-06-04 kl. 21:10.
Citera
2012-06-04, 21:09
Medlem
Jag tycker det är en jättebra idé. Självklart måste det även anställas kisseriövervakare vilka genom hål i vägen övervakar att sittandet efterföljs. Mindre kiss på golvet och lägre arbetslöshet. Win-win!

Den enda som levererade vett och sans i det inslaget var tjejen på slutet: "dom får väl göra vad fan dom vill".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in