2012-06-04, 18:43
Medlem
Hur skulle man i praktiken kunna hitta en torped åt en, som man då naturligtvis inte känner/har någonting att göra med eller har gemensamma personer man känner heller. Utan att helst ha så lite kontakt som möjligt via dator/telefon osv..? Och då utan att man känner massa kriminella människor.
Citera
2012-06-04, 18:57
Medlem
SleighBellss avatar
Fråga Dano kanske!
http://originalgangstersmc.com/

Annars vänta utanför fängelset när dom släpper en tung brottsling och kom med ditt förslag? Eller nä jag vet faktiskt inte!
Citera
2012-06-04, 18:59
Medlem
ConAir21845s avatar
Du måste nog ta kontakt med grovt kriminella om du ska ha en chans. Ryssar eller asiater tror jag är bäst lämpliga
Citera
2012-06-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConAir21845
Du måste nog ta kontakt med grovt kriminella om du ska ha en chans. Ryssar eller asiater tror jag är bäst lämpliga

ja men jag syftade på hur jag skulle fått tag på dem då?
Citera
2012-06-06, 18:16
Medlem
fattsos avatar
i teorin så är det lättaste är att känna rätt personer och hoppas att dom kan fixa ihop dig med en, annars så funkar troligen ovanstående tips. men på Flashback så är det riktigt liten chans att du teoretiskt sett skulle få tag på en äkta och inte en polis.
Citera
2012-06-07, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnocentJasmin
Hur skulle man i praktiken kunna hitta en torped åt en, som man då naturligtvis inte känner/har någonting att göra med eller har gemensamma personer man känner heller. Utan att helst ha så lite kontakt som möjligt via dator/telefon osv..? Och då utan att man känner massa kriminella människor.

va det ett seriöst inlägg ?
Citera
2012-08-17, 21:39
Medlem
Idroids avatar
Det som först kommer på tanke för mig skulle väl vara den djupa webben, det ryktas om att det går att hitta lönnisar där i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in