2012-06-06, 03:10
Medlem
Protheuss avatar
Låter ju som en rätt sketen drog som inte har något rus eller tripp. Tror helt enkelt hon fick i sig lite för lite men inte inser det, man hör ju hela tiden om folk som "blev drogade" sen beskriver hur det känns att dricka för mycket.
Citera
2012-06-06, 11:29
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protheus
Låter ju som en rätt sketen drog som inte har något rus eller tripp.

Alkohol i ett nötskal? Jag tror vi har löst det här problemet nu.
Citera
2012-06-06, 12:21
Medlem
Racy.Rudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Hade jag för avsikt att droga någon under liknande omständigheter hade jag använt Theralen.

Flytande form och 2- 3ml (alltså mindre än 1/10 av ett normalt shotglas) slår ut de flesta.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19630202000034&DocTypeID =3&UserTypeID=0

Vet du varför theralen smakar som det gör? Vad hade du tänkt blanda det med som tar bort den karaktäristiska T smaken? Försöker inte spela smart, vill ha tips haha
Citera
2012-08-05, 19:40
Medlem
Hej ! Jag var ute på krogen i fredags, Var ute med en tjejkompis och min bror.
Blev väldigt konstig, hade typ hallucinationer. Var säker på att nån kille jag dansade med var bög och vi bara dansade för att det var hans täckmantel och att jag känt han hela mitt liv. Sen hade jag tydligen börja dragit i någon för jag trodde det var hans pojkvän men dom bråkade för tillfället osv. Hade strax innan det här gått på nån kille för han hade tagit i mig eller nått.Sen blev jag utkastad. Hade mycket konstigt för mig, skulle tex ringa han jag trodde var bög för han ägde klubben så hade kollat efter numret på mitt smink och hittat på ett random nummer vi skulle ringa. Sen blev jag helt inåtvänd på bussen hem. det hade inte gått att få kontakt med mig. pratade inte, satt bara och stirrade. Dom försökte hålla mig i handen och tittade mig i ögonen men dom säger att det var som att jag inte "fanns" där inne. Det var bara helt tomt. Sen när dom fått mig hem till kompisen påstår dom att jag sov med öppna ögon. Jag tar inte droger, har rökt på några gånger med sist var i mitten på April. Aldrig testat nått annat. Har läst och många säger att tjejer vill ha något att skylla på men jag är inte sån. Jag står för det jag gör men dethär känns väldigt konstigt och olikt mig. Har varit väldigt full många gånger men aldrig på dethär sättet. Så min fråga är om jag blev drogad, vad kan det vara för drog?
Citera
2012-08-06, 22:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Hade jag för avsikt att droga någon under liknande omständigheter hade jag använt Theralen.

Flytande form och 2- 3ml (alltså mindre än 1/10 av ett normalt shotglas) slår ut de flesta.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19630202000034&DocTypeID =3&UserTypeID=0

Mkt mer effektivt att använda GBL/GHB, plus att Theralen smakar skit.

Citat:
Ursprungligen postat av relisal
Stora pupiller får man av alla droger (man får även det när man är kär).. även alkohol.. sen var det väl kväll/natt och mörker gör också pupillerna stora. Tror att folk missuppfattar det där med droger å stora pupiller(man får även stora pupiller av att vara vaken länge, utan droger). Psykadeliska droger ger störst pupiller samt vissa centralstimulanter. Sen om man ska gå lite mer off-topic så är det ganska svårt att se vilken drog någon tagit enbart genom att titta på ögonen, för den ovane. Finns mer som spelar in; tal och kroppsspråk till exempel Det är min teori!

Vet inte vad mer jag kan tillägga, känns lagom dumt att skriva något som någon annan redan skrivit, blir även tråkigt att läsa då.

Du får inte stora pupiller utav t ex opiater o opioder utan små som knappnålar.
Senast redigerad av Slingshot 2012-08-06 kl. 22:33.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in