2012-06-04, 11:16
Medlem
Q1986s avatar
Story
Imorgon fyller jag år och nyss fick jag ett SMS från min tjej där hon skriver ("Fantisera ut något du vill göra imorgon så skall jag se till att uppfylla det "sexigt"). Då vi har testat en hel del saker är jag nu helt jävla blank och kommer inte på något jag skall skriva.

Fråga
Behöver er hjälp med att komma på vad jag skall skriva. Vad fan skall jag önska? Vi kommer ha några vänner över imorgon och sen blir det en lättare utgång. Ge mig förslag
Citera
2012-06-04, 11:20
Medlem
miniCarls avatar
Picknick?
Sex utomhus är nice
Citera
2012-06-04, 11:22
Medlem
Vad har ni testat som är utanför ramarna så att säga?
Citera
2012-06-04, 11:24
Medlem
Q1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latval
Vad har ni testat som är utanför ramarna så att säga?
Egentligen inte så jävla mycket när jag tänker efter.
Citera
2012-06-04, 11:36
Medlem
Hehe! Men är hon lite pryd av sig eller vågar hon ta för sig? - min tjej pullar sig i röven framför mig om jag vill, men sen är hon ju lite porrskadad med :-D

Sen är det ju inte säkert att det är nåt sånt du letar efter, men en dildoshow i schyssta underkläder är väl aldrig fel?
Citera
2012-06-04, 11:36
Medlem
FetDudes avatar
Ny position, analsex, sex ute(som nån sa innan), sex ute på krogen, trekant, rollspel?
Beror helt på vad ni har för sexliv men blev lite gott o blandat med förslag

Hoppas det hjälper!
Citera
2012-06-04, 11:38
Medlem
Q1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latval
Hehe! Men är hon lite pryd av sig eller vågar hon ta för sig? - min tjej pullar sig i röven framför mig om jag vill, men sen är hon ju lite porrskadad med :-D

Sen är det ju inte säkert att det är nåt sånt du letar efter, men en dildoshow i schyssta underkläder är väl aldrig fel?

Där är vi lika! Hon går med på det mesta och hon älskar det. Kanske en rejäl strippshow då!

Citat:
Ursprungligen postat av FetDude
Ny position, analsex, sex ute(som nån sa innan), sex ute på krogen, trekant, rollspel?
Beror helt på vad ni har för sexliv men blev lite gott o blandat med förslag

Hoppas det hjälper!

tackarr
Citera
2012-06-04, 11:39
Medlem
Disconinjas avatar
Laga mat naken! >
Citera
2012-06-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q1986
Där är vi lika! Hon går med på det mesta och hon älskar det. Kanske en rejäl strippshow då!

tackarr

Haha härligt

Ja, man får inte glömma bort att en sexig show kan vara minst lika, om inte bättre än en porrig show blir lite mer sensuellt då!

Säg att du vill luta dig tillbaka med en öl i handen och bara njuta av det du skall få se! :-)
Citera
2012-06-04, 12:11
Medlem
Q1986s avatar
får väll återkomma med en analys också!
Citera
2012-06-04, 12:34
Medlem
Hellcats avatar
I sann kulturmarxism-anda måste hon ju ta ett gäng negerstockar i muttan
Citera
2012-06-06, 09:57
Medlem
ja då skulle de bli en 3 kant.hadde vart häftigt md 2 brudar.men klara man inte av 1 själv så skulle de få bli ja å tjejen å en till kille som klara av å hantera sig själv å tjejen skulle gilla å få se henne få ett riktit samlag å kunna höra henne njuta.så underbart å höra en tjej under sexet så man bli generad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in