2012-06-02, 11:44
Medlem
Noxplode fick jag av en kille igår av vänlighet men hur bra är den igentligen? Någon som har erfarenhet?Tänkte börja med 1 skopa av tillskottet. Snabba svar uppskattas!
Citera
2012-06-02, 11:57
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlowerFactory
Noxplode fick jag av en kille igår av vänlighet men hur bra är den igentligen? Någon som har erfarenhet?Tänkte börja med 1 skopa av tillskottet. Snabba svar uppskattas!

ett pwo, ungefär samma som jack3d, rage osv.

nej jag har ingen erfarenhet av pwo, men läs om pwo här på forumet.
Citera
2012-06-02, 12:37
Medlem
Bästa pwo:t jag någonsin kört. Blev sugen som fan på att träna och när jag var klar ville jag in igen. Efter burken va slut märkte jag att mina biceps blev "synligare" och ådrorna tjockare kring armarna. Fet nackdel- SKITNÖDIG som fan direkt efter konsumtion.
Citera
2012-06-02, 12:41
Medlem
SiSeniors avatar
Det är uppskattad av många. Sen hur den fungerar för dig kan du bara testa dig fram till.
Citera
2012-06-02, 13:03
Medlem
Tack för svaren, mycket uppskattat!! Ska börja med en skopa
Citera
2012-06-02, 15:36
Medlem
DoDaDas avatar
finns mycket skit, men pwo över lag funkar mycket bra för gympasset!
Citera
2012-06-02, 16:27
Medlem
Fitnessgirls avatar
En bra pwo men tänk på att, precis som det står på burken, vänta ca 1½ -2 timmar efter att du ätit mat innan du tar den.

De flesta pwo's ska tas på tom mage, vissa känner man inget av alls om man ätit för nära inpå, det är min erfarenhet.
Citera
2012-06-02, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoDaDa
finns mycket skit, men pwo över lag funkar mycket bra för gympasset!

Det tenderar ju dock att variera från person till person. Vissa får ingen effekt medans andra får det.

Mitt tips är att testa och se hur du reagera på det och hur du ska dosera.
Citera
2012-06-03, 20:56
Medlem
Längesen jag körde den nu, men då gav den mig ett rusktigt tryck och fokus pass efter pass. Stort minus var dock att jag blev kass i magen 1-2 dagar efter, därför jag slutade.

Testat väldigt många olika PWOs och rankar NOxplode på andraplats. Berzerk är säker etta men den blir snart (är redan på vissa ställen i landet) förbjuden.

Hur gick det för dig? Hunnit testa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in