• 1
  • 2
2012-06-02, 11:09
Bannlyst
Har ett problem med att min röv bli blöt ett par gånger om dagen, vilken resulterar i att kalsongerna får rejält med bromsspår och tydliga märken av avföring i dessa. Det börjar med att det börjar klia som fan och när jag torkar mig med toapapper så ser det ut som jag nyss bajsat, vilket jag inte har, och behöver torka mig flera gånger för att det ska bli torrt.

Nej det är inte hemorrojder och det är inte på grund av svett, utan det kan inträffa även när det är kallt. Det är iof sig ganska kul att testa köra in ett finger i röven och sen gå och ta ur lunchbuffén med bajs på fingret men kalsongerna ser för jävliga ut efter varje tillfälle.:/ Vad kan det vara? Vad ska man göra åt det? Till slut tröttnar man på att dra fingret i röven och kleta in det på jobbet, lunchen eller hemma hos folk och så vidare, så någon åtgärd borde finnas. Läkaren har som sagt vad kollat efter hemorrojder men inte hittat något.
Citera
2012-06-02, 11:14
Medlem
Krugges avatar
Tror din röv retas med dig bara. Tror även det kan vara något med slapp ringmuskel och gravitation. Vik ihop en bit toapapper och lägg som en binda där bak så slipper du bromsspåren - alternativt plugga igenn det på något sätt, men håll koll så pluggen inte glider in för långt. Det skapar bara massa problem.
Senast redigerad av Krugge 2012-06-02 kl. 11:16.
Citera
2012-06-02, 11:17
Medlem
RockEnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumInsideMe
Har ett problem med att min röv bli blöt ett par gånger om dagen, vilken resulterar i att kalsongerna får rejält med bromsspår och tydliga märken av avföring i dessa. Det börjar med att det börjar klia som fan och när jag torkar mig med toapapper så ser det ut som jag nyss bajsat, vilket jag inte har, och behöver torka mig flera gånger för att det ska bli torrt.

Nej det är inte hemorrojder och det är inte på grund av svett, utan det kan inträffa även när det är kallt. Det är iof sig ganska kul att testa köra in ett finger i röven och sen gå och ta ur lunchbuffén med bajs på fingret men kalsongerna ser för jävliga ut efter varje tillfälle.:/ Vad kan det vara? Vad ska man göra åt det? Till slut tröttnar man på att dra fingret i röven och kleta in det på jobbet, lunchen eller hemma hos folk och så vidare, så någon åtgärd borde finnas. Läkaren har som sagt vad kollat efter hemorrojder men inte hittat något.

Haha. Låter jävligt kul det du :S

Nej, men allvarligt talat så tror jag att du har lite lös mage. Det ordnar du upp med att äta fiberrik mat. Dvs, havregrynsgröt(det gör maten till cement i magen)

Sen får du ju se till att du inte skjuter ut massa bajs när du pruttar
Citera
2012-06-02, 11:20
Bannlyst
Lös i magen kan det inte vara då när jag väl bajsar så är det hård och ärorik avföring som lämnar min tarm. Aldrig i mitt vuxna liv fisit och släppt löst bajs i kalsongen så detta är något helt annat. Att använda toapapper som "binda" är intressant, låta den ligga en hel dag vid analen och sen kan man lämna detta papper på bussen, t-banan eller liknande kanske. Alternativt hos en god vän i dennes soffa. Om man inte vill vara snäll och spola ner pappret. Det borde bli en trevlig "binda" efter en dag i kalsongen dock. Ska testa detta.
Citera
2012-06-02, 11:27
Medlem
Krugges avatar
Citat:
Lös i magen kan det inte vara då när jag väl bajsar så är det hård och ärorik avföring som lämnar min tarm. Aldrig i mitt vuxna liv fisit och släppt löst bajs i kalsongen så detta är något helt annat. Att använda toapapper som "binda" är intressant, låta den ligga en hel dag vid analen och sen kan man lämna detta papper på bussen, t-banan eller liknande kanske. Alternativt hos en god vän i dennes soffa. Om man inte vill vara snäll och spola ner pappret. Det borde bli en trevlig "binda" efter en dag i kalsongen dock. Ska testa detta.

Om inte annat så kan du använda bindan i utbildningssyfte. Forska lite och se om du kommer fram till något angående bromsspåren och det mystiska bajset genom ledtrådar från bindan.

Hade jag varit du så hade jag nog gömt undan den gamla bindan i en bil. Lär lukta gott nu med värmen och allt.
Citera
2012-06-02, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krugge
Om inte annat så kan du använda bindan i utbildningssyfte. Forska lite och se om du kommer fram till något angående bromsspåren och det mystiska bajset genom ledtrådar från bindan.

Hade jag varit du så hade jag nog gömt undan den gamla bindan i en bil. Lär lukta gott nu med värmen och allt.

Det där gillar jag. Att åka med en polare i bilen en varm sommardag 2012 och sen lämna pappret i bilen när man kliver ur, skjuta in det under passagerarsätet så han tror hans fula ungar ligger bakom pappret och lukten. Underbart. Samtidigt som jag slipper få problem med ränder i kalsongerna. Men gör det något åt klådan?
Citera
2012-06-02, 13:45
Medlem
Smakkers avatar
Fyfan... Vidrig du är TS
Du har blivit lurad av din röv, helt enkelt

https://www.flashback.org/t107851
Citera
2012-06-02, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
Fyfan... Vidrig du är TS
Du har blivit lurad av din röv, helt enkelt

https://www.flashback.org/t107851

Intressant tråd. Lurad kan man mycket väl bli av sin röv. Men ändå konstigt det förekommer läckage när man inte har hemorrojder eller annat.
Citera
2012-06-02, 14:00
Medlem
Citat:
Det där gillar jag. Att åka med en polare i bilen en varm sommardag 2012 och sen lämna pappret i bilen när man kliver ur, skjuta in det under passagerarsätet så han tror hans fula ungar ligger bakom pappret och lukten. Underbart. Samtidigt som jag slipper få problem med ränder i kalsongerna. Men gör det något åt klådan?

Det är ju vanligt rövsmör. Finns eller fanns ju tom en användare här på FB som kallade sig rövsmör.

Klådan kan du förövrigt hälla i schack med Alcosanal eller Xyloproct...

Dina använda bindor tycker jag du ska skicka i brev till Alliansens ministrar..

.
Citera
2012-06-02, 14:05
Medlem
Mandi74s avatar
Torkar du dig ordentligt när du har bajsat? Det kanske är rester som sitter kvar och lämnar spår efter sig? Svettas kan man göra även när det är kallt..

Sen alla dina äckliga förslag är bara otroligt löjliga, väx upp eller nått.
Citera
2012-06-02, 14:15
Medlem
Duramaters avatar
Citat:

Okej nu kan vi väl vara lite seriösa och kanske ge TS lite bra förslag

TS för det första så är du väl en man, för att vara säkert så att inte din inkontinens beror på förlossning!

Okej, brukar du ha eller har du haft förstoppning i en längre tid? Säg mig hur brukar din avföring vara, är den lös eller fast?

Anal inkontinens (avföringsinkontinens) kan bero på många saker från analsex till neurologiska sjukdomar som MS. Anal inkontinens kan också orsakas av förlossning eller om man krystar när man är förstoppat. Det är vanligt att man får en försvagat ringmuskel med åren men det är vanligast hos äldre människor.

Har du andra symtom som du märkt på sistone? Hur länge har detta pågått? Ser din avföring annorlunda ut eller är den som vanlig?

Förutom att ha konstaterat att du inte lider av hemorrojder vad har läkaren annars sagt?
Citera
2012-06-02, 14:23
Medlem
vivalarevolucions avatar
Har du fallit offer för en anal prolaps på sistone, TS? Isåfall kanske din tarm inte läkt färdigt ännu.
Använd som nån sa tidigare en binda, alt kör upp en redig papperstuss i stjärten. Bara tillfälligt, för du vill väl inte gå runt med bajspapper i byxan resten av livet? Så, gå till doktorn och visa bindan så att han/hon kan avgöra vad för typ av avföringskonsistens du har och huruvida detta kan påverka dina anala utsläpp. Självhjälp när du faktiskt skiter: http://sv.wikipedia.org/wiki/Bristol_Stool_Scale
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in