Citat:
Ursprungligen postat av CumInsideMe
Har ett problem med att min röv bli blöt ett par gånger om dagen, vilken resulterar i att kalsongerna får rejält med bromsspår och tydliga märken av avföring i dessa. Det börjar med att det börjar klia som fan och när jag torkar mig med toapapper så ser det ut som jag nyss bajsat, vilket jag inte har, och behöver torka mig flera gånger för att det ska bli torrt.
Nej det är inte hemorrojder och det är inte på grund av svett, utan det kan inträffa även när det är kallt. Det är iof sig ganska kul att testa köra in ett finger i röven och sen gå och ta ur lunchbuffén med bajs på fingret men kalsongerna ser för jävliga ut efter varje tillfälle.:/ Vad kan det vara? Vad ska man göra åt det? Till slut tröttnar man på att dra fingret i röven och kleta in det på jobbet, lunchen eller hemma hos folk och så vidare, så någon åtgärd borde finnas. Läkaren har som sagt vad kollat efter hemorrojder men inte hittat något.
Okej nu kan vi väl vara lite seriösa och kanske ge TS lite bra förslag
TS för det första så är du väl en man, för att vara säkert så att inte din inkontinens beror på förlossning!
Okej, brukar du ha eller har du haft förstoppning i en längre tid? Säg mig hur brukar din avföring vara, är den lös eller fast?
Anal inkontinens (avföringsinkontinens) kan bero på många saker från analsex till neurologiska sjukdomar som MS. Anal inkontinens kan också orsakas av förlossning eller om man krystar när man är förstoppat. Det är vanligt att man får en försvagat ringmuskel med åren men det är vanligast hos äldre människor.
Har du andra symtom som du märkt på sistone? Hur länge har detta pågått? Ser din avföring annorlunda ut eller är den som vanlig?
Förutom att ha konstaterat att du inte lider av hemorrojder vad har läkaren annars sagt?