• 1
  • 2
2012-06-02, 00:10
Medlem
shotacats avatar
Lång historia kort flashback. Jag är en man som tycker om snus. Jag tar mellan 0-4 snus i veckan, resten bjuder jag bort.

Det betyder att jag köper omkring en dosa i månaden, extra stark, eller vad det nu kan vara. Det spelar ingen roll för mig. Det är bara den känslan av att ha något under läppen som är trevlig med öl

Då för att undvika frågor om jag är beroende osv. Jag skulle inte helt förneka beroende, men det är delat me alkohol. Jag skulle aldrig ta en snus nykter. Och jag tror att det är mer avsaknaden av sprit som säger sitt.

Lång historia kort.

Tänkte inte köpa x-tra strong. så bra baksnus? pris spelar ingen roll
Senast redigerad av shotacat 2012-06-02 kl. 00:14.
Citera
2012-06-02, 00:13
Medlem
Du menar väl portion? För lös och bak är samma. Kör på portion varar längre spec om du ska dricka.
Citera
2012-06-02, 00:13
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Nej, du är inte beroende av snus och jag tycker du ska hålla dig till mintsnus eller annan kärringsnus, du verkar uppenbarligen inte gilla smaken av snus så.
Citera
2012-06-02, 00:14
Medlem
Avva66s avatar
Du är missbrukare, jag skulle rekommendera dej att lägga in dej på avgiftning.
Att snusa 4 gånger i veckan är mycket allvarligt.

Vad ville du veta förresten?
Citera
2012-06-02, 00:16
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Du menar väl portion? För lös och bak är samma. Kör på portion varar längre spec om du ska dricka.

Ursäkta, jag är på en hemvisit mellan en krogrunda efter en tenta fest. Så mitt språk är kuk
Citera
2012-06-02, 00:17
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Nej, du är inte beroende av snus och jag tycker du ska hålla dig till mintsnus eller annan kärringsnus, du verkar uppenbarligen inte gilla smaken av snus så.

Jag vet inte om jag specificera mig inom någon snussort. För mig är den enda anledningen att jag inte vill bruka snus på heltid ekonomiskt.
Citera
2012-06-02, 00:19
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Du är missbrukare, jag skulle rekommendera dej att lägga in dej på avgiftning.
Att snusa 4 gånger i veckan är mycket allvarligt.

Vad ville du veta förresten?

Jag vet redan att jga är en döds missbrukare då jag gillar att ta någon öl per vecka öven om det inte är fest .

Det jag vill veta är ganska lätt.

Baksnus/portion.

Vilket är det trevligaste alternativet för herren som endast snusar på fyllan. Det här har jag nu gjort i omkring 4 års tid, men har aldrig brytt mig om vad jag köpt.
Citera
2012-06-02, 00:22
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Jag vet redan att jga är en döds missbrukare då jag gillar att ta någon öl per vecka öven om det inte är fest .

Baksnus/portion.

Vilket är det trevligaste alternativet för herren som endast snusar på fyllan. Det här har jag nu gjort i omkring 4 års tid, men har aldrig brytt mig om vad jag köpt.
Om du bara snusar på fester så är det ju portion som gäller, annars lös. Men har du inte testat att röka cigaretter? En festcigg är ju underbart.
Citera
2012-06-02, 00:23
Medlem
shotacats avatar
Nåja. Nu ska jag missbruka dödsknarket snus genom att ta en hem, en hema och 2 om 1 vecka
Citera
2012-06-02, 00:24
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Om du bara snusar på fester så är det ju portion som gäller, annars lös. Men har du inte testat att röka cigaretter? En festcigg är ju underbart.

Cig smakar röv enligt mig. Snus före det varje gång.
Citera
2012-06-02, 00:24
Medlem
avskum1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat

Baksnus/portion.

Lös är klart godare med öl, dock rinner den mer då man dricker, så man spottar mer snus då. Mer svinn iaf för mig men det är värt det för smaken, speciellt med en god öl
Citera
2012-06-02, 00:27
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskum1982
Lös är klart godare med öl, dock rinner den mer då man dricker, så man spottar mer snus då. Mer svinn iaf för mig men det är värt det för smaken, speciellt med en god öl

Jag har aldrig särskilt stört mig över just det. Mitt problem är bara när man är klar, blir så grötigt. Men många av mina vänner säger att lös i längden är mer prisvärt sett till nikokick en vad portion är.

Stämmer det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in