Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tonen?
Det är en relevant fråga eftersom jag talar om primärvård och du börjar dra exempel om missbrukarvården. Frågan måste ju då bli om du inte förstår skillnaden.
Jag talade om operation -- det förekommer inte inom missbrukarvården.
Nej, moderna intelligenta män går hellre på sina egna "känslor" och sin egen "upplevelse" från missbrukarvården tydligen ... Jaja, alla blir ju saliga på sin tro.
Ja, tonen, Spela inte dum. "Snälla du" skrev du. Det är nedlåtande, och syftet är att provocera så klart.
Sen förstår jag inte varför du vill skilja på olika sorters vård? Ska det vara vård, så ska den väl vara jämlik i alla sammanhang.
Ja, varför inte? Vård som vård. Men du vill plötsligt bara börja tala om "operationer" och att kvinnor diskrimineras där, jag måste ha missat att du var så specifik. Jag tycker det är ganska klart att du uttryckte dig i generella termer, dvs hela vården.
Jag reserverar mig rätten att tolka vad jag menar med moderna män, men det kan jag säga att flashback här ser man en trend vad komma skall. Och det är medvetet motstånd mot er feminister, med argument, och att vi ser igenom er propaganda och fula maktutövning. Som även du kör med.