Som trådnamnet säger, ifall en renrasig arier från tyskland ville gå med i AB eller liknande organisation, hur skulle dem se på honom? Skulle han ses som speciell, dvs att han är "mer värd" än de övriga p.g.a. sina gener?
Tror de ger blanka fan i det egentligen eftersom de flesta är inte ens nazister utan går i fängelset med i det vita gänget vilket är Aryan brotherhood.
Efter att ha läst två självbiografier om två från AB (en av dem svensk) så kan jag konstatera att de skiter fullständigt i var du kommer ifrån, så länge du är vit. Fan, de skulle säkert ta med Michael Jackson om han hamnade på kåken.
Det är bara en tillhörighet som ger skydd mot andra grupperingar i fängelset.
Efter att ha läst två självbiografier om två från AB (en av dem svensk) så kan jag konstatera att de skiter fullständigt i var du kommer ifrån, så länge du är vit. Fan, de skulle säkert ta med Michael Jackson om han hamnade på kåken.
Det är bara en tillhörighet som ger skydd mot andra grupperingar i fängelset.
Som ovanstående nästan skrev så heter en "Iskall och Stenhård". Det är den svenska killen. Den andra måste jag faktiskt leta upp, då jag inte alls minns vad den heter.
Som ovanstående nästan skrev så heter en "Iskall och Stenhård". Det är den svenska killen. Den andra måste jag faktiskt leta upp, då jag inte alls minns vad den heter.
nej som ovanstående skrev så heter den iskallt och stenhårt.
Inga böcker är skrivna om AB, "Iskall och Stenhård" är skriven av Rickard Flinga och handlar om Texas AB som är en helt annan organisation. Riktiga AB's ursprung är Irländare + lite annat som fanns tillgängligt, tror det fanns en indian och en jude i gänget. De tar inte in folk i vidare stor omfatting utan organiserar dem i andra gäng som tex PEN1. Är man tysk är man troligen lika körd som alla andra och får söka sig till något gäng som är underordnat AB.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!