Citat:
Ursprungligen postat av
20/20
Ok snöflingan, jag antar att du gör samma värdegrundsresearch på företagen bakom dina frukostflingor, bredband och elbolag som du alla definitivt lägger mer pengar årligen på. För annars skulle ju du vara en hycklare? Nä lägg ned bara... håll dig till topic och spara alt-right yrseln till rätt forum.
Har haft en bugg som krävde omstart på 60h. Jag jämför det med RDR2 som var ospelbart på release. Så som sagt, mitt bästa lir i år.
Jag är inte särskilt intresserad av att syna sömmarna hos alla företag jag kommer i kontakt med. När det dock öppet kommuniceras att dessa står upp för en massa nonsens och idioti så är det lätt att välja bort företaget i fråga.
T ex så tänkte jag köpa cyberpunk fram till att det uppdagades att CDPR stöttar BLM.
Du får nog strunta i att svara på mitt inlägg om du vill hålla dig "till topic".
Att vara mot idioti är inte alt-right, det är bara vänsternissar som kommer med dessa epitet.
Det lustiga är om det stämmer med allt övriga snack om deras moraliska förkastligheter som tydligen ska råda, så är detta BLM-tjafset som de körde med inför releasen bara ett PR-trick för att BLM vad hett just då. Vet inte vad som är värst, att de säljer ut sig själva eller att de visar stöd för BLM?
Den största besvikelsen är ju dock som sagt att spelet inte levt upp till hypen, detta spel kommer bara att bli ett i mängden i framtiden.