Citat:
Ursprungligen postat av
asdfghjklzxcvbnm
Som en av dom som inte är dum nog att köpa västerländska spel på releasedag längre så har jag nästan börjat uppskatta detta kaos. Finns hur mycket roligt som helst att gotta sig i från detta spel. När dom insåg hur dåligt spelet var på konsol och dom insåg att dom inte hade tid på sig att fixa det så kanske dom skulle bytt genre på det och kallat det för en open world comedy adventure istället för att gömma undan recensioner och hur dåligt det var.
EDIT: Den första videon dock. Var nog kanske den roligaste hittills.
Spelet är inte så jättedåligt egentligen. Det är bara konsol snubbar som inte fattat än att det börjar bli dags att uppgradera sin programvara.
O det har det varit länge nu. Redan när dark souls 3 släpptes, så var det slött och små laggade på xbox one..
Och ja visst, problem såsom bilar som flyger genom marken o t posande randoms, eller lustiga händelser är en annan femma. Det är ju sånt dom lätt nu kommer fixaz
Däremot allt som har med story delen har dom nailat.
Vad folk behöver fatta är att det är en ny era nu med ny programvara.. Jag ser Cyberpunk lite som ett startskott på den eran..
”Men man ska ju inte släppa ett spel när det laggar!”
Asså.. alla spel på senaste tiden har laggat på en xbox one. Har ni inte märkt det? Till o med Warzone är segdraget o typ 60 fps efter alla andra..
Min arbetskamrat har det nyaste xboxet.. Det laggar inte ett dugg för han utan han kör det stabilt på 120 fps?
Vad du inte fattar nu är att det är DU som sitter på en odaterad programvara.
Egentligen borde dom ha skitit i helt att försöka släppa det här till alla gamla konsoler också. För folk är så jävla otacksamma..
Vill ni att spelet ska fungera bättre på er Xbox One.. Här är några tips..
1. Stäng av caption mode på er konsol.. den sitter o spelar in era senaste minuter då ni spelat utifall att ni skulle vilja trycka på ”spela in”.. Det drar ner prestandan så inni helvete att det där håller på att spela i bakgrunden.
2.. rensa hårddisken på allt... Xbox har alltid blivit segare ju mer ni har installerat på hårddisken. Pröva o rensa den helt så ska du se att det blir aningen bättre..
Ska du spela något annat så tar det en kvart att ladda ner något idag iaf.
Det är fortfarande lite lagg såklart och ibland störigt och ospelbart..
men det mesta utav det beror just på konsolen.. PC spelare kan spela. Folk på de nya konsolerna kan det.
Så köp en ny..
Tycker det är oerhört mycket gnäll idag.. Typ som konsol nissar är mer som förvuxna barn..
Här har dom gett ett grymt singleplayer lir... Dom ska patcha upp det utav helvete åt er och spendera kommande månader bara åt ER.. Vilket betyder noll utveckling utav resten av delarna i spelet som dom annars hade kunnat lägga tid på, enbart för att ni ska kunna spela på era gamla jävla piss konsoler..
Dom ska i framtiden fixa multiplayer åt er, det betyder att ni har en öppen värld i stil Borderlands och GTA 5 i ett..
Dvs om dom nu kommer så långt. För nu ska gråtmuppar försöka stämma skiten ur dem för något reklambranschen har suttit o lurat i er..
Folk är så jääävla korkade idag att det är helt sjukt!
Och då är jag en som var skeptisk till det här spelet hela vägen ifrån början till release. Jag sa till min polare att ”jag fattar inte vad du ser i den där skiten. Du kommer förmodligen bli jävligt besviken.”
Nu har jag spelat det här mer än han.. Med caption off såklart då jag vet att det gör att spelen laggar.
Vad fan är alla andras problem? Är ni hjärndöda? Har inte spelen 200 fps konstant under högtryck på en gameboy color så skiter ni ner er?
O nu menar jag inte dig asdfgh, utan jag snackar bara allmänt. Löjligt o kalla detta spelet för kasst. Skådespeleriet, scenariorna, uppdragen, är rena jävla hollywood.