2020-12-06, 10:23
Avstngd
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Sllan jag har emotsett ett spel s mycket och samtidigt ha s stora frvntningar s knns som att jag bara kan bli besviken.

Kommer kra Street Kid min frsta genomspelning. Vad har ni andra fr funderingar kring lifepaths?

Hoppas ocks att det finns ett stort terspelningsvrde nr man lirar de andra valen.

Har inte riktigt hoppat p den stora hypen, har dock varit instlld p att detta kommer vara en av de nrmaste rens stora spel, jag hoppas det r en vrdig ersttare till rdr2 som jag fr tillfllet anser vara min stora personliga favorit.

Tror jag kommer spela Corporate under min frsta genomspelning, men knner jag mig sjlv rtt s kommer jag frmodligen starta om ca 5 gnger och tweaka mina val nr jag kommit in ett par timmar i spelet, fr att f den frsta genomspelning som passar mig bst.
Citera
2020-12-06, 10:53
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbrud
Ngon som vet vart man kan kpa Cyberpunk till PS5?
Hittar det endast till PS4.

Vet att man fr gratis uppgradering till PS5, men borde vl slppas till PS5 samtidigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Satrage
Vill minnas att de har sagt ngot om att PS5/Xbox series X versionen inte kommer frens en bit in i 2021, s vill du spela spelet p PS5 fr du kpa spelet till PS4

Precis. PS4 versionen r PS5 spelet ocks s att sga. Om ngra mnader s kommer en fri uppgradering. Kommer spela om spelet d igen nr uppgraderingen kommer till Series X.
Citera
2020-12-06, 11:12
Medlem
Grodriddares avatar
Har knappt fljt hypen frutom att ha sett ngra trailers. Witcher 3 r ju ett av vrldens bsta RPG's s jag har fullt frtroende att det kommer bli ett riktigt bra lir. r dock inte helt sld p settingen och, i alla fall enligt trailers, s verkar det vara mycket fokus p att vara "coolt" och alla karaktrer ska vara s badass som mjligt. Frhoppningsvis r det bara fr att locka fler till att kpa det och att spelet r mer vuxet i det stora hela. Ett kp kommer det bli i alla fall.
Citera
2020-12-06, 14:19
Medlem
499kr p Elgiganten till midnatt idag med fri leverans Xbox/PS.
Citera
2020-12-06, 14:32
Medlem
EmileZolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upinsmoke
Med risk fr att upprepa - lagom efterblivet att frska applicera ett spel som utspelar sig om 50 r till dagens verklighet. Och n mer efterblivet att frska knna sig krnkt av ett spel.
Med det sagt, ven du kan frst att om det idag skulle finnas stt att frbttra vra kroppar idag p ett postivit stt s skullle det absolut symbolisera status.

Ponera att ngon idag fick en arm som var antingen tekniskt eller fysiskt verlgsen vra armar idag - hade det inte varit positivt fr den personen eller mnskligheten i allmnhet?

Blir du krnkt av allt du kritiserar? "Dliga kontroller i RDR2". r man krnkt om man tycker det?

Det hade varit positivt om armen sg ut och kndes precis som en riktig arm. Om det var en stor hrd robotarm hade den personen setts som ett freak. Ingen skulle kapa av sina riktiga armar fr att erstta dem med snt, och framfrallt ingen som inte har ngon nytta av det. Vad ska en advokat eller en taxichaffis med det till?

Hela pongen r att spelarkaraktren blir mindre unik om varenda person gr samma sak som dig i spelet.
Senast redigerad av EmileZola 2020-12-06 kl. 14:34.
Citera
2020-12-06, 18:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Bestllt Nu jvlar ska Night City utforskas
Citera
2020-12-06, 20:17
Medlem
jontebulas avatar
Lser p facebook att nn klarade spelet p 21 timmar och d var huvudstoryn klar till 60%. En klar besvikelse att CD projekt aktivt tar bort poster p sociala medier p dom som postar om spelet. r det fr att dlja sanningen och vilseleda konsumenter och dlja spelet (konsolversionen) r deras game nu.

Det r knappast copyright claims fr de vill skydda spoilers utan snarare skicket spelet r i och innehllet (eller bristen p innehll?).
Senast redigerad av jontebula 2020-12-06 kl. 20:21.
Citera
2020-12-06, 20:22
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontebula
Lser p facebook att nn klarade spelet p 21 timmar och d var huvudstoryn klar till 60%. En klar besvikelse att CD projekt aktivt tar bort poster p sociala medier p dom som postar om spelet. r det fr att dlja sanningen ?
Den personen har skerligen frskt springa igenom hela spelet s snabbt som mjligt.
Citera
2020-12-07, 05:20
Medlem
Grodriddares avatar
Citat:
Lser p facebook att nn klarade spelet p 21 timmar och d var huvudstoryn klar till 60%. En klar besvikelse att CD projekt aktivt tar bort poster p sociala medier p dom som postar om spelet. r det fr att dlja sanningen och vilseleda konsumenter och dlja spelet (konsolversionen) r deras game nu.

Det r knappast copyright claims fr de vill skydda spoilers utan snarare skicket spelet r i och innehllet (eller bristen p innehll?).

De har vl sagt att de inte ville att main storyn skulle vara lika lng som i Witcher 3, d de fick mnga klagoml p det. Att de tar bort posts r vl fr att folk inte ska spoila spelet bara.

Frresten, hur kan man klara ett spel om huvudstoryn bara r 60% frdig?
Citera
2020-12-07, 07:34
Avstngd
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodriddare
De har vl sagt att de inte ville att main storyn skulle vara lika lng som i Witcher 3, d de fick mnga klagoml p det. Att de tar bort posts r vl fr att folk inte ska spoila spelet bara.

Frresten, hur kan man klara ett spel om huvudstoryn bara r 60% frdig?

Va har det klagats p att witcher 3 var fr lngt??
Folk r fan inte kloka allts.

Jag tar inte det som skrivs av folk som pstr sig ha spelet redan nu p allvar, jag skulle tro att 90% ljuger och trollar bara fr att...

Sen att det gr att rusha genom mainstoryn om man nu vill det sger ju inte s mycket om ett spel som witcher 3, och frhoppningsvis gller detsamma med detta spel.
Citera
2020-12-07, 10:16
Medlem
Citat:

Det dr med 21 timmar ska man nog ta med en nypa salt. De f inom media som ftt provspela har ju uppgett att bara prologen tar 5-6 timmar att spela igenom.
Citera
2020-12-07, 11:13
Medlem
Otto Flicks avatar
Varfr skulle man spela p Cyberpunk p speed? Jag kommer verkligen ta min tid och utforska varenda lilla skrymsle.

50 minuter kvar till preload p GOG. :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in