2012-05-30, 14:35
Medlem
P senare dagar har jag funderat p att skaffa mig ett betalkort. Trkig som jag r kr jag mainstream och valde american express just fr att jag hrt bra saker och fr att mnga har det. S alla ni som sger att kortet r rkass undanbedes.

Till frgan - Jag tjnar lite drygt 400k kr om ret, som sagt r jag ute efter det grna kortet, men jag har en betalningsanmrkning. Kommer jag att nekas?
Citera
2012-05-30, 14:38
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonorefidelio
P senare dagar har jag funderat p att skaffa mig ett betalkort. Trkig som jag r kr jag mainstream och valde american express just fr att jag hrt bra saker och fr att mnga har det. S alla ni som sger att kortet r rkass undanbedes.

Till frgan - Jag tjnar lite drygt 400k kr om ret, som sagt r jag ute efter det grna kortet, men jag har en betalningsanmrkning. Kommer jag att nekas?

Jag tror nog du r krd i och med det.
Citera
2012-05-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb

Ack, pratar du utav erfarenhet eller? Kan tillgga att den r tmligen gammal...
Citera
2012-05-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb

Ack, pratar du utav erfarenhet eller? Kan tillgga att den r tmligen gammal...
Citera
2012-05-30, 14:54
Medlem
NitGrits avatar
Jag tror tyvrr att du r krd nr du har en betalningsanmrkning.

En annan frga, Du tjnar 400k/ret. Varfr skaffa ett grnt kort nr du kan skaffa dig Amex Guld? (orkar inte frklara varfr, ls vad som skiljer korten)
Guldkortet lg innan nr jag hade det p 375k/ret men tror det r snkt till 350k/r nu men ej sker.

Sist men inte minst, TNK EFTER. Jag skaffade mig ett guldkort nr jag var 22 r gammal och har nu ett par r senare lyckas bli av med alla skulder jag fick d jag skaffade kortet (levde lngt ver mina tillgngar)..
Citera
2012-05-30, 14:56
Medlem
ikaros2008s avatar
Spelar ingen roll hur gammal den r. Det r krt. Du fr vnta tills den frsvinner.
Citera
2012-05-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitGrit
Jag tror tyvrr att du r krd nr du har en betalningsanmrkning.

En annan frga, Du tjnar 400k/ret. Varfr skaffa ett grnt kort nr du kan skaffa dig Amex Guld? (orkar inte frklara varfr, ls vad som skiljer korten)
Guldkortet lg innan nr jag hade det p 375k/ret men tror det r snkt till 350k/r nu men ej sker.

Sist men inte minst, TNK EFTER. Jag skaffade mig ett guldkort nr jag var 22 r gammal och har nu ett par r senare lyckas bli av med alla skulder jag fick d jag skaffade kortet (levde lngt ver mina tillgngar)..

Jag tyckte det grna rckte... Jo det gller att kunna hantera kortet ocks.

Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Spelar ingen roll hur gammal den r. Det r krt. Du fr vnta tills den frsvinner.

Ok
Citera
2012-05-30, 20:48
Medlem
Varfr ett Amex? Skaffa ett OKQ8-kort istllet. Det r Visa och r mer gngbart. Gratis dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in