2012-05-29, 15:08
Medlem
Hej! nu är det så att min cd läsare krånglar så den läser inte av skivor så tänkte kolla ska instalera reason (nerladdat) men står att jag måste sätta i en skiva så tänkte kolla finns det någon program som till windows finns deamon tools mm!

Tacksam för all hjälp
Citera
2012-05-29, 22:05
Medlem
GunnarBunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhacket
Hej! nu är det så att min cd läsare krånglar så den läser inte av skivor så tänkte kolla ska instalera reason (nerladdat) men står att jag måste sätta i en skiva så tänkte kolla finns det någon program som till windows finns deamon tools mm!

Tacksam för all hjälp

Deamon tools finns till mac.
Har inte kollat så noga på det, men tror det är typ som lite versionen.
Citera
2012-05-30, 04:22
Medlem
Du behöver inget program som Deamontools. Dubbelklicka på iso/dmg filen i finder och den kommer montera samt öppna den åt dig.
Citera
2012-05-30, 10:46
Medlem
Jo jag vet att det finns dock när jag instalerar står det att jag måste sätta i skivan därför jag undrar om det finns något program som deamon tool där man ej behöver skiva
Citera
2012-05-30, 20:45
Medlem
GunnarBunkers avatar
Citat:
Jo jag vet att det finns dock när jag instalerar står det att jag måste sätta i skivan därför jag undrar om det finns något program som deamon tool där man ej behöver skiva

Som sagt, Daemon Tools finns till mac...
Citera
2012-05-30, 22:02
Medlem
Såg det dock hade jag fel version... Tror jag har 32 bit inte 64 vad kan jag göra då?
Citera
2012-06-03, 21:19
Medlem
GunnarBunkers avatar
Citat:
Såg det dock hade jag fel version... Tror jag har 32 bit inte 64 vad kan jag göra då?
Din dator kan ha stöd för att starta i 64-bitars version. Kolla i systeminformation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in