Hej, ska tatuera mig imorgon - den 29:e - på underarmen.
Hur som helst, kommer nog inte vara ute så specielt mycket inom dem närmsta 4 veckorna då jag ska sommarjobba i 2 veckor följt av att jag ska gå sommarskola då jag misslyckades på Matte E. Därefter så är det möjligtvis att jag kommer vistas ute en del.
Samt att den 3 augusti ska jag åka till cypern, dock allting annat än "solning" som kommer ske där, "spritresa"
Hur länge bör man vara undan solen innan man kan va i den? Om man ej solar - THAT IS
Hej, ska tatuera mig imorgon - den 29:e - på underarmen.
Hur som helst, kommer nog inte vara ute så specielt mycket inom dem närmsta 4 veckorna då jag ska sommarjobba i 2 veckor följt av att jag ska gå sommarskola då jag misslyckades på Matte E. Därefter så är det möjligtvis att jag kommer vistas ute en del.
Samt att den 3 augusti ska jag åka till cypern, dock allting annat än "solning" som kommer ske där, "spritresa"
Hur länge bör man vara undan solen innan man kan va i den? Om man ej solar - THAT IS
With the seasons and weather in Scandinavia, september is the best month to do it. It heals all winter and you can expose it the next summer with plenty of sunblock applied.
With the seasons and weather in Scandinavia, september is the best month to do it. It heals all winter and you can expose it the next summer with plenty of sunblock applied.
Doesnt answer my question. Is it still OK if I tattoo tomorrow if I wont be exposed for any sunlight for perhaps 4 weeks?
Tills huden har läkt och tatueringen inte är en sårskorpa längre....
Själv har jag samma dilemma då jag är mitt uppe i en laserborttagning.
Fundera noga igenom dina motiv!!
Nej det är inte idiotiskt, bara idiotiskt att påste att det är dumt.
Jag tatuerade mig i början av rötmånaden, hela underarmen.
Jobbade utomhus hela dagarna inom anläggning.
Var väldigt noga med tvätta och smörja, dölja det för solljus. Så blir det bra.
Min läkte hur bra som helst och ser helt kanon ut än idag och det är 5 år sedan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!