• 2
  • 3
2012-05-28, 19:05
Medlem
kimklonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Erik och Mackan hade varit mycket roligare.

haha nej nej, erik & mackan r som en B version av filip & fredrik
Citera
2012-05-28, 21:52
Medlem
vonEisens avatar
Om jag fr nska... Max Von Sydow och Peter Stormare...
Om jag ska gissa realistiskt... Mns Zelmerlw, Agnes Carlsson, Lisette Pagler
Citera
2012-05-29, 00:04
Medlem
Carl-Magnuss avatar
Tror det kan vara mycket bra fr folket. De kan behva intelligenta och pratglada personer som inte r instllsamma status quo-idioter.
Citera
2012-05-29, 08:16
Medlem
frantiks avatar
Ja, dom hade ju vunnit en till tittare i alla fall. Och det hade varit jvligt roligt om dom hade ftt ta ut svngarna som dom vill. Inte s dr stelt och stiff som Shirley eller Mns skulle vara.
Utan att det skulle bli i Filip och Fredrik stuk p det.
Dom riktigt inbitna ESC fansen skulle hata det, resten av Europa skulle inte frst deras typ av humor och lnga utsvningnar och drfr skulle jag gilla det.
Att jvlas lite med det det hr trtta och helt vrdelsa formatet.

Men det skulle aldrig ske. Filip skulle totalvgra. Fredrik har en dotter som KAN tvinga honom.
Christer Bjrkman skulle aldrig chansa p det sttet.
Citera
2012-05-29, 12:43
Medlem
Markmags avatar
Hade grna haft dem tv men den chansen r inte speciellt stor. Lr bli ngra otroligt trkiga svt personer.
Citera
2012-05-29, 13:27
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Glasspinne
Tnkte p detta tidigare. De gr hem i mina gon, frgan r dock om Europa skulle gilla dem.

Fast det kan inte bli smre n det var nu. De stod ju bara och log fnigt under 3 timmar.

Tror tyvrr inte att det skulle g hem. Personligen skulle jag gilla om F&F var programledare, men de r alldeles fr kvicka fr att pensionrer och alla barnfamiljer ska kunna hnga med. Man mste helt enkelt ha ngon trkig och lngsam personlighet (Mns Zelmerlw, Gina Dirawi, Sarah Dawn Finer, Helena Bergstrm mfl.) fr att Familjen Svensson ska frst.
Citera
2012-05-29, 13:29
Medlem
j1nxs avatar
Erik och Mackan tv efterblivna kameler
Citera
2012-05-29, 15:24
Medlem
brianmolkos avatar
Skulle vara kul de om pratar som de brukar
Citera
2012-05-29, 18:52
Medlem
Elementarts avatar
Tror ocks att Filip o Fredrik skulle funka bra. Kan inte komma p ngon/ngra andra som skulle funka bttre.

Bara inte Bjrn Gustafsson fr leda eurovision s http://www.youtube.com/watch?v=4JfUsNvrUg0
Citera
2012-05-29, 21:46
Medlem
Uncle Dukes avatar
Filip och Fredrik r starkt knutna till Kanal 5. SVT:s nrmaste motsvarighet r vl Anders och Mns. Jag tycker att de r skna, men jag vet att mnga ogillar dem, och de passar kanske inte s bra fr ett s stort, proffsigt och smtrist spektakel som Melodifestivalen samt Eurovision Song Contest r.
Jag tycker fortfarande att solstrlarna Bjrn Ranelid och Lill-Babs borde vara det sjlvklara valet.

"Folkkre programledaren" Mns Zelmerlv har visst tackat ja innan han ens ftt frgan: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14899768.ab
Jag tycker han r trkig. Han ser knipslug ut ocks. Om vi mste ta en Allsngsmupp knns den gamle frimuraren Lasse Berghagen som ett betydligt bttre val.
Senast redigerad av Uncle Duke 2012-05-29 kl. 21:55.
Citera
2012-05-29, 22:46
Medlem
kimklonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Erik och Mackan tv efterblivna kameler

Exakt!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera