Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-27, 22:59
  #1
Medlem
kimklonens avatar
Tjena flashback!

återigen stort grattis till oss!.

Eftersom att vi kommer hålla i Eurovision 2013 tycker jag att Filip Hammar och Fredrik Wikingsson,
är sveriges bästa underhållare och skulle klara det med bravur.

vad tror ni?

diskutera!
Citera
2012-05-27, 23:01
  #2
Medlem
En gång var de bra. Numera sjukt tråkiga och enformiga.
Citera
2012-05-27, 23:02
  #3
Medlem
kimklonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
En gång var de bra. Numera sjukt tråkiga och enformiga.


Jag tycker iaf att dom håller världsklass!
Citera
2012-05-27, 23:08
  #4
Medlem
DyslexiKungens avatar
Dom är ju på TV5 men om SVT kan värva dom så varför inte,helt klart att det skulle bli skoj då.
Citera
2012-05-27, 23:09
  #5
Medlem
Kedoxs avatar
De är jävligt skarpa och fyller i varandras meningar på ett häpnadsväckande sätt. Tror dock inte att de passar då mycket av deras program består av att de själva sitter och pratar och i ESC så har inte programledarna så mycket tid med tittarna så de skulle helt enkelt inte vilja få sagt vad de vill ha sagt.
Citera
2012-05-27, 23:14
  #6
Medlem
B3ns avatar
Jag skulle tycka det skulle vara skitfränt ifall de skulle bli utsedda till programledare för ESC. Vem skulle platsa bättre än dom ?
Citera
2012-05-27, 23:20
  #7
Medlem
Huffpuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3n
Jag skulle tycka det skulle vara skitfränt ifall de skulle bli utsedda till programledare för ESC. Vem skulle platsa bättre än dom ?

Exakt. Är så trött på alla de typiska (Måns Zelmerlöw m.fl) representanterna. Har man med F&F lär man ju även få med sig en hel del tittare som vanligtvis inte tittar på smörjan. Till exempel jag!
Citera
2012-05-27, 23:23
  #8
Medlem
GoogleThats avatar
Sen tror jag att de skulle lösa galan grymt proffsigt. De behärskar ju Engelska briljant så där hade det ju inte varit något problem heller. Hade vart grymt kul å se...

Men det blir väll tråk Shirley Clamp å Måns... För, varför skulle man våga testa något annat på SVT?
Citera
2012-05-27, 23:32
  #9
Medlem
SearchAndFinds avatar
Ja, det hade varit något. Men antagligen inte...

Dolph hade varit helt okej med. Han + Izabella Scorupco (MILF) hade varit ballt. IS är väl iofs från Polen så det passar nog SVT och politikerna bra (såvida det anses som korrekt nog). Om hon gör sådana jobb vet jag inte.

Rikard Olsson tycker jag är proffsig med, men kanske ensam om det. Vet inte hur hans engelska är dock.
Citera
2012-05-28, 00:08
  #10
Medlem
carlankas avatar
Ja det skulle ju vara nice, dom har ju bra engelska jämfört med alla andra länder som håller i det där.
Men jag skulle gissa på att det blir özz eller banan någon sån där liknande.
Citera
2012-05-28, 00:11
  #11
Medlem
Nej fyfan vad jobbigt med Filip & Fredrik! De bara käbblar i 110 båda två samtidigt och de måste alltid lägga till några roliga anekdoter hela tiden, anekdoter som egentligen inte är speciellt roliga, utan bara är där för att de vill fylla TV-tiden med skitsnack samt att de älskar att höra sina egna röster. Slår man upp uttrycket "gå på nerverna" i min ordbok skulle man hitta en gigantisk bild på de två, så tycker jag om dem.
Citera
2012-05-28, 00:18
  #12
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tror det hade funkat.

Men det är en kväll som europa tittar.

Dra till med alla snygga människor vi har.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback