2012-05-27, 22:52
Medlem
SolanGundersens avatar
Hejsan! Det är såhär att jag och 2-3 polare tänkte röra oss på en resa i Södra Sverige mellan den 2/7-12/7, Vi tänkte börja med Göteborg och utgå därifrån.

Vi har ej bestämt o0ss om det blir bil eller tåg än. Så jag skulle vilja ha lite tips på vad vi kan göra, vi är alla i 22-23års åldern, finns det några schysta campingar med mycket ungdomar på? Sevärdheter? (Vi gillar att dricka mycket sprit) Någon som har någon bra idé på vad vi skulle kunna göra?

Ciao
Citera
2012-05-27, 23:33
Medlem
Pappan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolanGundersen
Hejsan! Det är såhär att jag och 2-3 polare tänkte röra oss på en resa i Södra Sverige mellan den 2/7-12/7, Vi tänkte börja med Göteborg och utgå därifrån.

Vi har ej bestämt o0ss om det blir bil eller tåg än. Så jag skulle vilja ha lite tips på vad vi kan göra, vi är alla i 22-23års åldern, finns det några schysta campingar med mycket ungdomar på? Sevärdheter? (Vi gillar att dricka mycket sprit) Någon som har någon bra idé på vad vi skulle kunna göra?

Ciao
Halmstad och Tylösand är väldigt härligt på sommaren. Finns enndel schyssta campingar också för den festglade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in