2012-05-27, 20:30
Medlem
Jag har ett stort problem, fotbollsfanatiker som man är så vill man inte missa allt för många matcher under EM, i synnerhet Sveriges och Italiens. För att ligga ett steg före i planeringen så tog jag mig friheten att kolla upp Sveriges spelschema och jag upptäckte då till min stora fasa att matchen Sverige - England krockar med min student.

Matchen börjar kl. 20:45, vilket betyder att vi kommer att vara på ett lokalt värdhus för tillfället. Jag har ännu inte haft möjlighet att kolla upp ifall det finns TV på värdshuset, men om det ej finns någon, kommer TV4 att köra live-sändningar från EM på tv4play som man kan se i telefonen? Vore väldigt synd om man måste ta en paus i firandet för att dra hem och se matchen och dra tillbaka senare.

Tack på förhand!
Citera
2012-05-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibecute
Jag har ett stort problem, fotbollsfanatiker som man är så vill man inte missa allt för många matcher under EM, i synnerhet Sveriges och Italiens. För att ligga ett steg före i planeringen så tog jag mig friheten att kolla upp Sveriges spelschema och jag upptäckte då till min stora fasa att matchen Sverige - England krockar med min student.

Matchen börjar kl. 20:45, vilket betyder att vi kommer att vara på ett lokalt värdhus för tillfället. Jag har ännu inte haft möjlighet att kolla upp ifall det finns TV på värdshuset, men om det ej finns någon, kommer TV4 att köra live-sändningar från EM på tv4play som man kan se i telefonen? Vore väldigt synd om man måste ta en paus i firandet för att dra hem och se matchen och dra tillbaka senare.

Tack på förhand!

Hockey-VM sändes i mobilen, så har mycket svårt att se att fotbolls-EM inte skulle sändas. Men är inte säker.
Citera
2012-05-28, 11:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
21.45 börjar väl kvällsmatcherna?
Citera
2012-05-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
21.45 börjar väl kvällsmatcherna?
I Sverige börjar de 20.45, (21.45 local time)
Citera
2012-05-28, 15:32
Medlem
neguins avatar
Det står följande på fotbollskanalen.se:

Citat:
Samtliga matcher från EM, alla SVT:s, TV4:s och TV4 Sport Xtra:s matcher sänds exklusivt i Fotbollskanalens app och TV4 Plays appar för mobil och surfplatta. Under EM sänds Ekwall vs. Lundh on tour med direktrapportering från EM:s innersta på fotbollskanalen.se, där man även kan ta del av de senaste nyheterna, målklipp, statistik, extramaterial och livematcher.

http://www.fotbollskanalen.se/sverig...4-sport-xtra-/

Om (vad) det kostar framgår inte. Förmodligen kommer man behöva TV4 Play Premium, som jag tror kostar 99 kronor per månad.
Citera
2012-06-08, 20:36
Bannlyst
Snacka om att du måste vara en fotbollsfantast

Du tar studenten för fan! Sup och var glad!
Tror du kommer glömma matchen när du står och ylar på ett flak nånstans!

Tyvärr vet jag inte om den sänds via telefonen
Citera
2012-06-09, 00:27
Medlem
Svt verkar inte ha tillstånd att streama till telefon/surfplattor.
Citera
2012-06-11, 21:47
Medlem
Om du har iPhone ladda ner skyfire kostar cirkus 15 spänn se till att ha hyfsat bra lina sen valfri streaming sida Pma så får du ett gäng som ja kan länka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in