Jag har ett stort problem, fotbollsfanatiker som man är så vill man inte missa allt för många matcher under EM, i synnerhet Sveriges och Italiens. För att ligga ett steg före i planeringen så tog jag mig friheten att kolla upp Sveriges spelschema och jag upptäckte då till min stora fasa att matchen Sverige - England krockar med min student.
Matchen börjar kl. 20:45, vilket betyder att vi kommer att vara på ett lokalt värdhus för tillfället. Jag har ännu inte haft möjlighet att kolla upp ifall det finns TV på värdshuset, men om det ej finns någon, kommer TV4 att köra live-sändningar från EM på tv4play som man kan se i telefonen? Vore väldigt synd om man måste ta en paus i firandet för att dra hem och se matchen och dra tillbaka senare.
Jag har ett stort problem, fotbollsfanatiker som man är så vill man inte missa allt för många matcher under EM, i synnerhet Sveriges och Italiens. För att ligga ett steg före i planeringen så tog jag mig friheten att kolla upp Sveriges spelschema och jag upptäckte då till min stora fasa att matchen Sverige - England krockar med min student.
Matchen börjar kl. 20:45, vilket betyder att vi kommer att vara på ett lokalt värdhus för tillfället. Jag har ännu inte haft möjlighet att kolla upp ifall det finns TV på värdshuset, men om det ej finns någon, kommer TV4 att köra live-sändningar från EM på tv4play som man kan se i telefonen? Vore väldigt synd om man måste ta en paus i firandet för att dra hem och se matchen och dra tillbaka senare.
Tack på förhand!
Hockey-VM sändes i mobilen, så har mycket svårt att se att fotbolls-EM inte skulle sändas. Men är inte säker.
Samtliga matcher från EM, alla SVT:s, TV4:s och TV4 Sport Xtra:s matcher sänds exklusivt i Fotbollskanalens app och TV4 Plays appar för mobil och surfplatta. Under EM sänds Ekwall vs. Lundh on tour med direktrapportering från EM:s innersta på fotbollskanalen.se, där man även kan ta del av de senaste nyheterna, målklipp, statistik, extramaterial och livematcher.
Om du har iPhone ladda ner skyfire kostar cirkus 15 spänn se till att ha hyfsat bra lina sen valfri streaming sida Pma så får du ett gäng som ja kan länka
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!