Resultat: .
0%
röster
2012-09-01, 10:04
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Inte för att jag har så mycket till övers för Greuther Fürth men imponerande bortavinst mot Mainz igår.
Såg inte matchen hur spelade Fürth?
Stötte dom högt jag såg många bra idéer i matchen mot Bayern men där malde vi till slut söder dom. Hoppas jag får tillgång till en dator så jag kan se fotboll i helgen.
Citera
2012-09-01, 11:14
Medlem
motvalls avatar
Kommer Rafael van der Vaart till spel redan idag och Nordderbyt eller är det att hoppas på för mycket? (Hann kanske inte ens få med sig fotbollsdojorna från London, gick ju lite snabbt den sista dagen?)

Som jag misstänkte så fick HSV lite ekonomiskt hjälp, det finansierades av den stormrike affärsmannen Kúhne. Brukar ogilla sådant egentligen, men detta var ett unikt tillfälle och behovet stort.

Citat:
cyberkalle
Såg inte matchen hur spelade Fürth?
Stötte dom högt jag såg många bra idéer i matchen mot Bayern men där malde vi till slut söder dom. Hoppas jag får tillgång till en dator så jag kan se fotboll i helgen.
Försökte titta på Greuther Fürth igår, de såg pigga ut, ungefär som mot Bayern med press, i början. Men sen så försvann kanalen p g a tennisen (se Mastodontish ovan) och jag blev så förbannad att mitt omdöme avseende resten av matchen nog inte är att lita på! Titta på en sunkig och laggig fulstream när man betalar för Eurosport.
Citera
2012-09-01, 11:35
Medlem
HerrKaleuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Kommer Rafael van der Vaart till spel redan idag och Nordderbyt eller är det att hoppas på för mycket? (Hann kanske inte ens få med sig fotbollsdojorna från London, gick ju lite snabbt den sista dagen?)

Van der Verrat kommer inte att spela Nordderby, då han blev officiellt en HSVer kl 17, och anmälningstiden till DFL för matchen löpte ut kl 1500.
Citera
2012-09-01, 12:05
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall

Försökte titta på Greuther Fürth igår, de såg pigga ut, ungefär som mot Bayern med press, i början. Men sen så försvann kanalen p g a tennisen (se Mastodontish ovan) och jag blev så förbannad att mitt omdöme avseende resten av matchen nog inte är att lita på! Titta på en sunkig och laggig fulstream när man betalar för Eurosport.
Aha, fyfan vad jävla uselt av ES, men vi måste protestera skriv/ring. Jag kommer göra det och jag är förjävla duktig att få fram det jag vill ha sagt. Sist lönade det sig med några gratis månader av player samt att jag fick fram en massa saker som jag velat ha sagt om deras streamingkanaler.

Så där nu har jag ringt och fört ett jäkla liv och stackars killen höll med mig fullständigt och skulle framföra mitt klagomål.

Ring ni med även om ni inte heller sett matchen sådan gör man bara inte.
08-50661000
Senast redigerad av cyberkalle 2012-09-01 kl. 12:38.
Citera
2012-09-01, 12:57
Medlem
dippsis avatar
Bara för de är derby idag har jag bestämt att gå över hela staden till Lidl och handla lite korv, får hoppas de har något inne annars får jag nöja mig med en trevlig promenad!
Läskigt nog är jag inte nervös inför Bremen idag, men två nya spelare i laget känns de som det kommer kanske bli mer stabilitet. Detta betyder inte att jag tar ut en seger i förväg!

Kevin Pezzoni löste upp sig kontrakt med Köln detta efter fans har följt efter honom väldigt länge och även "nät-mobbat" honom. Varför just han?
Citera
2012-09-01, 13:35
Medlem
abcdefghijklmnos avatar
Hur fan kan Eurosport prioritera Nürnberg-Dortmund före HSV-Bremen? Obegripligt!
Citera
2012-09-01, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Kevin Pezzoni löste upp sig kontrakt med Köln detta efter fans har följt efter honom väldigt länge och även "nät-mobbat" honom. Varför just han?

Som vanligt verkar det vara en liten grupp individer som stått bakom dessa tilltag. Den överväldigande majoriteten är väldigt besvikna på bland annat dessa individer, men även hur Köln som klubb skött det hela. Det jag fått fram är att han varit i slagsmål - i vintras. Kan ju omöjligen vara anledningen? Ska luska vidare i ärendet...

Med tanke på smärre skandaler - fick man tag i de som hade ordnat upp med en banderoll från Dortmunds match? ”Solidarität mit dem NWDO”.. Högerextrema vindar uppskattas ju inte

Citat:
Ursprungligen postat av abcdefghijklmno
Hur fan kan Eurosport prioritera Nürnberg-Dortmund före HSV-Bremen? Obegripligt!

Mainstream
. BVB verkar ha blivit omåttligt populära... Storhetsvansinne att vänta om de, mot all förmodan, tar sig ur gruppen i CL?
Citera
2012-09-01, 15:00
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Aha, fyfan vad jävla uselt av ES, men vi måste protestera skriv/ring. Jag kommer göra det och jag är förjävla duktig att få fram det jag vill ha sagt. Sist lönade det sig med några gratis månader av player samt att jag fick fram en massa saker som jag velat ha sagt om deras streamingkanaler.

Så där nu har jag ringt och fört ett jäkla liv och stackars killen höll med mig fullständigt och skulle framföra mitt klagomål.

Ring ni med även om ni inte heller sett matchen sådan gör man bara inte.
08-50661000

Tack för telefonnumret, ska också ringa och skälla! Sänds inte nordderbyt på Eurosport Player blir ilskan dubbel!
Senast redigerad av motvall 2012-09-01 kl. 15:02.
Citera
2012-09-01, 15:11
Medlem
xtroes avatar
Verkar finnas lite bättre streams därute än playern som tur är.. helvete vad sunkigt det är att inte sända derbyt. Jävla idioter på Eurosport.
Citera
2012-09-01, 16:23
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Verkar finnas lite bättre streams därute än playern som tur är.. helvete vad sunkigt det är att inte sända derbyt. Jävla idioter på Eurosport.
Helt ofattbart, har dock lämnat min synpunkter till Eurosport. Dock har jag bättre kvalité på Eurosportplayer än någonsin. Funkat felfritt, är förvånad.
Citera
2012-09-01, 16:27
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Helt ofattbart, har dock lämnat min synpunkter till Eurosport. Dock har jag bättre kvalité på Eurosportplayer än någonsin. Funkat felfritt, är förvånad.
Håller med för mig har player funkat bra en längre tid, men snälla ring och hjälp till att klaga att dom bryter en BL-match för tennis det kan vara en match som ni vill se som blir drabbad. Eller så mailar ni dit.
Citera
2012-09-01, 16:28
Bannlyst
Vad håller ES på med? Har man betalat pengar för att se fotboll så ska man ju självklart visa alla matcher. Vadå tennis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in