Resultat: .
0%
röster
2014-08-30, 13:57
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Men det betyder inte att han är arrogant han är ett ego det vet alla men man behöver inte vara arrogant för det kolla på mig.

Okej. Oavsett deras excentriska knepigheter är jag både road och imponerad av Robben och Ribéry, två av de bästa och mest sevärda fotbollsspelarna i samtiden.
Citera
2014-08-30, 14:04
Medlem
cyberkalles avatar
På tal om Ribéry så var han och Pep i Landsberg igår och hälsade på Hoeneß i fängelset.

Att Ribéry gör det förstår alla som vet vilken betydelse Uli haft för honom men stort av Pep att göra ett besök till mannen som var den drivande kraften att få honom till klubben.
Citera
2014-08-30, 14:54
Medlem
dippsis avatar
Nån Bayernsupporter som har lust och skriva par rader om Green, hur bra är han? Ända jag sett är hans mål för USA i VM och sedan att han haft bra målsnitt i Bayern II. Han ska ju ersätta Zoua så sämre blir det ju inte.
Citera
2014-08-30, 15:45
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Nån Bayernsupporter som har lust och skriva par rader om Green, hur bra är han? Ända jag sett är hans mål för USA i VM och sedan att han haft bra målsnitt i Bayern II. Han ska ju ersätta Zoua så sämre blir det ju inte.
Ja du utan att ljuga så ska jag säga att jag inte har full koll på honom.
Men han gjorde ju som sagt succé i andra laget och har lovordas av flera. Spelade lite under sommaren med a-laget.
Citera
2014-08-30, 15:53
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Har som kalle dålig koll på killen och blev imponerad/förvånad i VM. Känns som ett bra val både av honom och HSV, för jag antar att han kommer användas som inhoppare. Det han behöver är lite speltid på den högsta nivån för att man ska kunna göra en riktig bedömning av kapaciteten och killen kunna utvecklas vidare.
Citera
2014-08-30, 16:06
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Har som kalle dålig koll på killen och blev imponerad/förvånad i VM. Känns som ett bra val både av honom och HSV, för jag antar att han kommer användas som inhoppare. Det han behöver är lite speltid på den högsta nivån för att man ska kunna göra en riktig bedömning av kapaciteten och killen kunna utvecklas vidare.
Det är faktiskt bara under vm som jag hade koll på honom och där gjorde ju han succé men det är för lite för att jag ska kunna göra en bra analys.
Citera
2014-08-30, 20:28
Medlem
csts avatar
Helt absurt att man inte dödar den här matchen mycket tidigare.

Pep - RAUS!
Citera
2014-08-30, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cst

Pep - RAUS!

Hur kritiserad är egentligen Pep bland fansen? Senaste tiden har jag på grund av arbete knappt sett Bayern..
Citera
2014-08-30, 20:41
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Pep - RAUS!
Nåja..Vi får allt låta denna säsongen sätta sig först innan vi gör snara utvärderingar.
Citera
2014-08-30, 21:32
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Hur kritiserad är egentligen Pep bland fansen? Senaste tiden har jag på grund av arbete knappt sett Bayern..
Nu har det väl varit tyst ett tag, men det stormade rätt mycket i slutet av CL förra året.
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nåja..Vi får allt låta denna säsongen sätta sig först innan vi gör snara utvärderingar.
Ser ju lika uselt ut som det gjorde i slutet av förra säsongen. Trots totalt övertag är laget helt oförmöget att avgöra matcherna i ett tidigt skede. Man vinner inga matcher genom att hålla boll på mitten.
Citera
2014-08-30, 21:38
Medlem
Oranginas avatar
Tycker Veh är en fantastisk coach men vissa av spelarna som får speltid platsar inte ens i Allsvenskan.

Det är ju dock inte bara hans fel utan till stor del Bobic's fel.

Jag vågar påstå att vi har Bundesligas sämsta försvar med Bundesligas tredje bästa målvakt. Tyvärr, men så ser det ut i nuläget :/

Nej, fyfan. Tråkig säsong att se fram emot. Vi hamnar nog 8-14 fast vi borde ha ambitionen att vara top 5.
Citera
2014-08-30, 21:40
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Nu har det väl varit tyst ett tag, men det stormade rätt mycket i slutet av CL förra året.

Ser ju lika uselt ut som det gjorde i slutet av förra säsongen. Trots totalt övertag är laget helt oförmöget att avgöra matcherna i ett tidigt skede. Man vinner inga matcher genom att hålla boll på mitten.

Han har vunnit 77,97% av matcherna i Bayern, Jupp Heynckes vann 76,3%

Du tycker inte det oavgjorda resultatet idag kan ursäktas med att de hade båda yttrarna borta? Schweinsteiger och Thiago är också viktiga i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in