Resultat: .
0%
röster
2012-08-23, 13:07
Medlem
Hakapelitas avatar
Äntligen kom jag loss och skaffade Eurosportplayer, 59 kronor i månaden, det är som hittat.

http://video.eurosport.se/fotboll/achtung-fussball-del-1_vid245888/video.shtml

Premiären av Achtung Fussball från Eurosport.
Citera
2012-08-23, 13:26
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Äntligen kom jag loss och skaffade Eurosportplayer, 59 kronor i månaden, det är som hittat.

Kul med ett litet program om BL vid sidan om matcherna det skall jag se när jag hinner.
Men nog betalar du väl för mycket jag har för mig att det är 39:-/månaden för player.
Citera
2012-08-23, 14:28
Medlem
fchansas avatar
Det har i sommar faktiskt varit ett av de längre sommaruppehållen i Bundesligas historia. Någon som har märkt av det

Om jag ser rätt så har endast sommaruppehållen 1964, 1970, 1972, 1978, 1986, 1994 samt 2010 varit längre än årets.

Mycket att göra på jobbet? Ähum......
Citera
2012-08-23, 15:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Det har i sommar faktiskt varit ett av de längre sommaruppehållen i Bundesligas historia. Någon som har märkt av det

Om jag ser rätt så har endast sommaruppehållen 1964, 1970, 1972, 1978, 1986, 1994 samt 2010 varit längre än årets.

Mycket att göra på jobbet? Ähum......

Jo.et stämmer....Oftast brukar det ju börja i början av augusti..och inte i slutet..Sen då det var mästerskapsår pga EM så slutade ju den tidigt med...början av maj..typ...Så runt 3,5 månader.
Citera
2012-08-23, 15:50
Bannlyst
Men lik fan har man suttit fastklistrad och läst allt man kommit över om fotboll

En jävla skada

Kan inte fatta att det drar igång imorgon
Citera
2012-08-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita

Roligt att man får ett helt eget magasin! Kommer det sändas varje Torsdag?

Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Kul med ett litet program om BL vid sidan om matcherna det skall jag se när jag hinner.
Men nog betalar du väl för mycket jag har för mig att det är 39:-/månaden för player.

Jag tror de har höjt med nya bindningstider osv, tror jag betalade 49kr/mån förra året.
Citera
2012-08-23, 16:23
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten

Jag tror de har höjt med nya bindningstider osv, tror jag betalade 49kr/mån förra året.
59kr/månad utan bindningstid, binder man sig att ha det minst ett år blir det 39kr/månad. Ändrat sedan förra säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Fick svar idag.

"Det stämmer att vi visar Nürnberg-Dortmund 1/8. Vi är mycket väl medvetna om Nordderbyts betydelse, men i egenskap av mästare kommer Dortmund matcher att ha en hög prioritet så här i serieinledningen. Normalt sett skulle vi åtminstone ha visat ett timslångt sammandrag av derbyt 17.30-18.30, men då US Open pågår som bäst blir det direktsänd tennis under den timmen.

Jag vet inte om det är till någon tröst för dig, men du kan se Nordderbyt på Eurosport Player där vi sänder samtliga Bundesligamatcher från alla omgångar."

Prioritera mästaren, värdelöst. Ibland önskar jag att det gick på någon större sportkanal som faktiskt hade kanaler att visa fler matcher. Men visst, det är billigt, men det är inte speciellt kul att behöva lita på playern, då den alltid krånglar mer eller mindre för mig, och bilden är långt ifrån tvkvalité.

Jaja nog klagande, hörde ett rykte idag om att GIF Sundsvall var intresserade av Avdic, det ni!
Jag fick mitt svar först idag, trotts att jag skickade tidigare... Dessutom ett av de sämre svaren:

"Tyvärr kan vi inte TV-sända alla omgångens matcher men samtliga kan ses LIVE på Eurosport Player."
Citera
2012-08-23, 16:29
Medlem
nasdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
HSV likaså Vad pajasen Arnesen är kvar för förstår jag fortfarande inte.
Klanka för fan inte ner Arnesen, han har gjort ett väldigt bra jobb med tanke på de små resuserna han har haft, finns nog inte många som skulle gjort det bättre.
Citera
2012-08-23, 17:31
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasdor
Klanka för fan inte ner Arnesen, han har gjort ett väldigt bra jobb med tanke på de små resuserna han har haft, finns nog inte många som skulle gjort det bättre.

Håller med, mer Jarchow som en pajas.

Snack om Van Der Vaart igen, 12€ miljoner vill de ha för honom och Kühne har pengar. Jirácek från Wolfsburg är också ett rykte, hade gärna sett båda två!
Citera
2012-08-23, 17:31
Medlem
xtroes avatar
Sådärja, kickers magasin inhandlat, en massa beck's på kylning, nu är jag redo för morgondagen!

Har förövrigt en ung tysk tekniker på besök på jobbet, men han gillade tydligen inte fotboll över huvud taget, vilken besvikelse!

Edit: Måste ändå säga att jag tycker det hade varit väldigt trevligt att få se VdV i bundesliga igen

Förövrigt 9 gånger pengarna på Bremenvinst.
Citera
2012-08-23, 17:48
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten

Så är det, man kunde få för 39 kr i månaden men då var man tvungen att binda upp sig på ett år.
Citera
2012-08-23, 18:09
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Har förövrigt en ung tysk tekniker på besök på jobbet, men han gillade tydligen inte fotboll över huvud taget, vilken besvikelse!

Han kanske är en sån som försöker komma in på biljetterna för blinda (5€) på BL-matcher, eller så håller han på Volkswagen/Wolfsburg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in