Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Sådär ja, då är man tillbaka till verkligheten och flashback efter lite längre vila än man tänkt.
Måste skumma igenom tråden så ni inte gjort några tabbar.
Missade helgens match men resultatet såg ju bra ut.
Ska försöka knåpa ihop ett tips också.
Tillbaka till fotbollen och Bayern, behöver vi verkligen Martinez för dom pengarna(30-33miljoner € eller 40 miljoner som Bilbao vill ha) hiskeliga summor måste jag säga.
Måste skumma igenom tråden så ni inte gjort några tabbar.
Missade helgens match men resultatet såg ju bra ut.
Ska försöka knåpa ihop ett tips också.
Tillbaka till fotbollen och Bayern, behöver vi verkligen Martinez för dom pengarna(30-33miljoner € eller 40 miljoner som Bilbao vill ha) hiskeliga summor måste jag säga.
Välkommen tillbaka oh du gamle man.
Om man behöver Martinez för de summorna? Inte vad jag tycker i varje fall, man har Can på uppgång som visat att han klarar av att spela med de stora pojkarna nu. Samtidigt har man Gustavo och Tymo där Gustavo får ses som favoriten att ta startplatsen.
Är Martinez en spelare som är €40m bättre än Gustavo? Inte en chans...
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
TZ i all ära men enligt dom så är nästan alla spelare i världen förknippade med Bayern, men det händer att dom har rätt ibland.
Det står även där att det skall vara klart att han lämnar men inte vart han går.
Det står även där att det skall vara klart att han lämnar men inte vart han går.
Tror det hela började i spanska medier denna gången faktiskt, hittade bara TZ som hade tagit upp det i Tyskland dock så det fick bli en länk dit.
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Hur gick det? Letar för fullt på engelska och svenska medier eftersom jag inte kan tyska särskilt väl men hittar inget.
Nämndes inte på presskonferensen utan det var bara prat om Llorente. Nu talas det om att affären skulle komma att bli klar i veckan om den skulle ske alls för att det inte ska bli allt för sent.