Citat:
Ähh, nu överdriver du en aning. Jag skrev att Adler är bra men att han är under botten just nu. Med detta menar jag att han är en bra målvakt och alla vet att han kan spela bra men just nu går allt åt helt fel håll för både han och hans klubblag. Skulle jag vara Löw så skulle jag inte vela ha med en målvakt utan självförtroende som släpper in 4-5 kassar per vecka oavsett om det är hans fel eller inte.
Och hatar HSV gör jag absolut inte, du vet vad jag har sagt och vad jag står fast vid. Och just nu ser det ut som att jag har rätt
Och hatar HSV gör jag absolut inte, du vet vad jag har sagt och vad jag står fast vid. Och just nu ser det ut som att jag har rätt

Tycker du överdriver när du skriver 4-5 per vecka, då det endast hänt under två matcher att dem har släppt in mer den 5 mål. Ser man till matchen igår såg skotten ut såhär 32:4 och då kan man visst säga att försvaret gör inte sitt jobb. En målvakt kan inte rädda ett helt lag, även fast Adler gjorde detta förra säsongen så kan man inte bygga på det en säsong till utan försvaret måste bli säkert. Nu har Adler spelat två dåliga matcher, hade han varit första målvakt hade jag förstått en diskussion som många hade när Neuer hade ett par sämre matcher och Alder var verkligen utomjordisk.
Skulle vara konstigt om Fink satt kvar efter en förlust på hemmaplan mot Bremen nästa helg, men återstår att se! Blir inte klok på att han _måste_ spela Zoua och Arslan och vägrar ha några andra spelare på deras positioner när spelare som Badelj och Rudnevs får sitta ute (visserligen inte med denna matchen men annars) Hade gärna med sätt att man börja testa på att ha Tah mer i laget.