Resultat: .
0%
röster
2013-05-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Känns ju troligare att han går till England, och då är det väl främst Manchester United det varit tal om. Men visst är det tråkigt att Dortmund förlorar sina bästa spelare. Om Lewandowski går så är det väl bara en tidsfråga innan Reus och Gündoğan köps ut också.

Det är inte troligt att han går till England, du kan leta upp hans agents kommentarer om det.
Reus avvisade intresset från München förra säsongen och valde Dortmund istället, det känns långsökt att han ska sticka. Gündoğan ska också vara nöjd i Dortmund.

Dortmund visar också handlingskraft på transfermarknaden genom att köpa in Sokratis. Watzke har tidigare sagt att fem nya spelare ska köpas in under denna Silly Season.
Citera
2013-05-26, 12:01
Bannlyst
Jätte roligt för vissa spelare i Bayern att få vinna eländet nu.
Tyckte det var kul att se Bayern vinna fast jag svängt åt Dortmunds håll innan matchen.

Men nu känns det på något sätt som att det var "rätt" att Bayern vann.
Trippel då alltså för Bayern, stort.
Citera
2013-05-26, 12:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Känns ju troligare att han går till England, och då är det väl främst Manchester United det varit tal om. Men visst är det tråkigt att Dortmund förlorar sina bästa spelare. Om Lewandowski går så är det väl bara en tidsfråga innan Reus och Gündoğan köps ut också.

Nix...Dortmund lär inte göra sig av med några fler...Detta är en storklubb..dom kan inte sälja ut sig hur som helst. Spelarna som är kvar förstår det också.

Och för femtioelfte gången...Vill Bayern ha Lewandowski..så tar dom honom. Han har själv uttalat att Bayern är förstavalet.
Citera
2013-05-26, 12:02
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Det är inte troligt att han går till England, du kan leta upp hans agents kommentarer om det.
Reus avvisade intresset från München förra säsongen och valde Dortmund istället, det känns långsökt att han ska sticka. Gündoğan ska också vara nöjd i Dortmund.

Dortmund visar också handlingskraft på transfermarknaden genom att köpa in Sokratis. Watzke har tidigare sagt att fem nya spelare ska köpas in under denna Silly Season.

Vore bra om de kunde signa upp De Bruyne iaf, som ersättare för Götze.
Citera
2013-05-26, 12:03
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damanHJK
Jätte roligt för vissa spelare i Bayern att få vinna eländet nu.
Tyckte det var kul att se Bayern vinna fast jag svängt åt Dortmunds håll innan matchen.

Men nu känns det på något sätt som att det var "rätt" att Bayern vann.
Trippel då alltså för Bayern, stort.

Trippeln är inte helt klar ännu..Nästa lördag spelas cupfinalen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vore bra om de kunde signa upp De Bruyne iaf, som ersättare för Götze.

Det talas om de Bruyne, Eriksen och Bernard. Skulle vara bra om två av dessa spelare köps in.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nix...Dortmund lär inte göra sig av med några fler...Detta är en storklubb..dom kan inte sälja ut sig hur som helst. Spelarna som är kvar förstår det också.

Och för femtioelfte gången...Vill Bayern ha Lewandowski..så tar dom honom. Han har själv uttalat att Bayern är förstavalet.

Tror faktiskt att Lewandowski går dock inte till Bayern. Frågan är då, vart går han?
Jag hoppas verkligen inte han går till England men det känns just som det enda logiska.
Annars har vi Real Madrid Spanien men dessa herrar sänkte han ju med 4 baljor.

Man C, Chelski någon sådan tramsklubb.

Dock är jag övertygad om att Dortmund kommer att förstärka alla sina tappade spelare, Tror att Eriksen kommer in nu också
Citera
2013-05-26, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Trippeln är inte helt klar ännu..Nästa lördag spelas cupfinalen.

Med tanke på den röda maskinens demolisering i Bundesliga iår kan jag helt enkelt inte se Stuttgart vinna. Inte en chans alltså.
Citera
2013-05-26, 12:08
Bannlyst
Kan inte någon starta en ny Tysklandstråd?
Citera
2013-05-26, 12:23
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Tror faktiskt att Lewandowski går dock inte till Bayern. Frågan är då, vart går han?
Jag hoppas verkligen inte han går till England men det känns just som det enda logiska.
Annars har vi Real Madrid Spanien men dessa herrar sänkte han ju med 4 baljor.

Man C, Chelski någon sådan tramsklubb.

Dock är jag övertygad om att Dortmund kommer att förstärka alla sina tappade spelare, Tror att Eriksen kommer in nu också

mm..Men nu är det faktiskt att det finns inget annat som tyder på än att han går till Bayern..Inte enl. tysk media iaf...Det har bara handlat om Bayern...Det är så det är.

Dortmund tror jag inte vi ska oroa oss för. Dom har bra resurser att täcka upp numera. Det är inga dåliga spelare som ryktas in som ersättare precis..
Citera
2013-05-26, 12:25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Med tanke på den röda maskinens demolisering i Bundesliga iår kan jag helt enkelt inte se Stuttgart vinna. Inte en chans alltså.

Nej..Så är det. Det är ju så att motstånderna känner bokstavligen slagna på förhand numera med. Känns som det.
Citera
2013-05-26, 12:29
Medlem
fchansas avatar
Großkreutz bröt troligen ett ben i foten under gårdagens match enligt "Sportbild" som talat med deras läkare. Kommer inte på vilken situation det skulle ha varit och han spelade ju klart matchen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in