Resultat: .
0%
röster
2012-12-08, 17:39
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Tur att man inte följer dina råd

Det ryktades ju nyligen om att Diego skulle gå tillbaks till Atletico Madrid. Vet någon mer om det? Wolfsburg behöver honom.
Citera
2012-12-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337

Det ryktades ju nyligen om att Diego skulle gå tillbaks till Atletico Madrid. Vet någon mer om det? Wolfsburg behöver honom.

Nej, Atletico har inte råd med hans höga lön och han har dessutom kontrakt till 2014. Han stannar nog.
Citera
2012-12-08, 17:48
Medlem
motvalls avatar
Citat:

Tror saker och ting förändats sedan Magath försvann, de två befann sig i en rejäl konflikt enligt rykten. Deras bråk var nog ett av skälen till att Felix försvann.
Citera
2012-12-08, 17:49
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Nej..Det bestämmer Wolfsburg. Och Atletico hade ju inte råd att ha honom kvar sist. Dom har inte med sådana löner. Sen har jag läst i tysk media Diego stortrivs nu när Magath är borta.
Citera
2012-12-08, 17:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Tror saker och ting förändats sedan Magath försvann, de två befann sig i en rejäl konflikt enligt rykten. Deras bråk var nog ett av skälen till att Felix försvann.

Likadant med Kjär...Han trivs ju nu också har jag läst..Det verkar mest ha varit Magath som var problemet innan.
Citera
2012-12-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Likadant med Kjär...Han trivs ju nu också har jag läst..Det verkar mest ha varit Magath som var problemet innan.

Den där Magath verkar vara otrolig.
Citera
2012-12-08, 17:54
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej..Det bestämmer Wolfsburg. Och Atletico hade ju inte råd att ha honom kvar sist. Dom har inte med sådana löner. Sen har jag läst i tysk media Diego stortrivs nu när Magath är borta.

Märks att de flesta spelarna trivs betydligt bättre utan herr Magath flåsandes bakom deras ryggar.
Citera
2012-12-08, 17:58
Medlem
motvalls avatar
Nästan en drömomgång hittills för oss med starka sympatier för ett lag i München. Får lite lust att spontant inköpa en gammal Golf GTI -76 eller Mercedes 110 -67.
Citera
2012-12-08, 18:00
Medlem
TKD_1337s avatar
Naturligtvis är det Wolfsburg som bestämmer om de vill gå med på att sälja Diego men om brassen hade velat lämna så tror jag de hade lyssnat på honom. Fast ni i tråden har säkert rätt i att det var Magath som var problemet för Diego.

Wolfsburg är som ett helt annat lag sedan puertoricanen-tysken fick kicken...

Magath är en bra tränare men hans man management ser ut vara under all kritik och hans fascination för stora trupper gör honom till en mardröm för de flesta klubbledningar.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-12-08 kl. 18:02.
Citera
2012-12-08, 18:12
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Tur att man inte följer dina råd

Det där var bara för att göra en lex flashback vettu ju.
Jag är kungen på att fixa mål åt Bayern på det viset.

Dortmund spelade bort sina titelchanser idag det är en pessimist som jag rätt övertygad om.

Precis som med Bayern förra säsongen så spelar Dortmund så jäkla bra och borde väl ha haft 2-3 mål innan Wolfsburg fick sin straff. Sedan kryper någon form av osäkerhet in i laget och dom klarar inte av att vända tillbaka, inte bara idag då dom spelade med tio man.

Jag tror dom måste börja passa sig för lagen bakom så dom inte missar en CL-plats.
Citera
2012-12-08, 18:16
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Nästan en drömomgång hittills för oss med starka sympatier för ett lag i München. Får lite lust att spontant inköpa en gammal Golf GTI -76 eller Mercedes 110 -67.

Hahaha och en Alpina 2002tii -69 för att hylla våra egna.

Men du Motvall visst var det betydligt fler Dortmundfans i tråden förra säsongen
Citera
2012-12-08, 18:26
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Tror du verkligen att Diego skulle vilja lämna Tyskland?
Ser du inte att han försöker göra allt för att bli så Tysk som möjligt han har till och med skaffat en Tysk porrmustasch ala 1975.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in