• 1
  • 2
2012-05-26, 21:07
Medlem
Man kan ju inte låta bli att le när man läser detta hehe.
Men vem är mannen och vad gjorde han för bli anmäld.

När den 43-årige mannen hyrde en tvätthall på en bensinmack i Västerås var det inte för att tvätta bilen. I stället rullade mannen ut en stor persisk matta - som dessutom bredde ut sig över två platser. När personalen tillrättavisade mannen blev han mycket hotfull och aggressiv, varpå polisen fick rycka ut. Mannen misstänks nu för olaga hot alternativt ofredande.

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle14886104.ab

Ot
Kan man verkligen tvätta en förmodad äkta matta i en biltvätt ?
Citera
2012-05-26, 21:13
Medlem
Brutes avatar
Ha ha.
Jag ser i och för sig inte något hinder att tvätta en matta i hallen.
Men hur tänkte han sig att få med sig mattan hem?

En genomblöt knuten matta, stor som två bil-bås, ja den väger en hel del.

//Brute
Citera
2012-05-26, 21:31
Medlem
zpenk781s avatar
Om det var en flygande matta borde den klassas som ett fordon, shuu bre
Citera
2012-05-27, 00:41
Medlem
shbous avatar
Undra nationalitet
Citera
2012-05-27, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Undra nationalitet

Persisk matta tillsammans med en hjärndöd person luktar arab lång väg...

.
Citera
2012-05-27, 08:41
Medlem
Danielxbf32s avatar
Att bli "kränkt" och aggressiv av en tillsägelse/påpekande är också en liten hint om att GM förmodligen inte heter Johansson...
Citera
2012-05-27, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danielxbf32
Att bli "kränkt" och aggressiv av en tillsägelse/påpekande är också en liten hint om att GM förmodligen inte heter Johansson...

När jag såg topic tänkte jag zigenare men sen läste man hyrde (=betalt), ah - arab. Sen persisk matta = klart? Till sist typiskt blatteagressivitet, slutfunderat!

Koazaraber.
Citera
2012-05-27, 09:20
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielxbf32

Nu tror jag i och för sig inte heller att personen i artikeln heter Johansson, men det där är bara skitsnack...har sett väldigt många "Johansson" flippa ur totalt när någon har mage att påpeka att de gör något fel. Tips: Åk till valfri återvinningsstation och observera den svenske mannens ilska över att inte få slänga skräpet från husrenoveringar och sommarstugebyggen som han vill.
Citera
2012-05-27, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Nu tror jag i och för sig inte heller att personen i artikeln heter Johansson, men det där är bara skitsnack...har sett väldigt många "Johansson" flippa ur totalt när någon har mage att påpeka att de gör något fel. Tips: Åk till valfri återvinningsstation och observera den svenske mannens ilska över att inte få slänga skräpet från husrenoveringar och sommarstugebyggen som han vill.

Jaha? Jämför araber i alla möjliga situationer när de känner sig kränkta... De återvinner dock inte, kotym i blatteområden är ut från balkongen eller på sin höjd slänga BREVID sopstationen (sök om du vill och du skall finna: googla sopor eller avfall + rosengård )
Senast redigerad av MalmoeMan1979 2012-05-27 kl. 09:29.
Citera
2012-05-27, 09:29
Medlem
FetFulElaks avatar
Man måste ju multi-kultiförespråkarna rätt i sak... Sverige HAR blivit mer spännande.
Citera
2012-05-27, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Man måste ju multi-kultiförespråkarna rätt i sak... Sverige HAR blivit mer spännande.

+ ge?

Så förstår man vad du skriver...
Citera
2012-05-27, 09:36
Medlem
ddf66s avatar
Antagligen har han burit sin hedersmördade dotter i mattan och ville tvätta bort blodet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in