2012-11-27, 22:37
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamber
Yes, samma problem hr. Jvla klister! Bra sagt.

ja det r fan vrdelst
Blev inte av med skiten helt frrn nu i frmiddags..
Citera
2012-11-27, 22:52
Medlem
/
Senast redigerad av Chamber 2012-11-27 kl. 23:05.
Citera
2012-11-28, 09:54
Medlem
Sofoses avatar
Hur funkar det med att ta andra substanser EFTER 3-mmc? Om man kr ca 1g 3-mmc mellan 18-24 fredag. Tror ni det gr det att kra 4-fma p lrdag morgon, lunch. Givet vis kanske det inte r helt optimalt fr hjrnan men jag tnker fram fr allt p om det r risk fr serogent syndrom eller ngot liknande skit.
Citera
2012-11-28, 10:10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofose
Hur funkar det med att ta andra substanser EFTER 3-mmc? Om man kr ca 1g 3-mmc mellan 18-24 fredag. Tror ni det gr det att kra 4-fma p lrdag morgon, lunch. Givet vis kanske det inte r helt optimalt fr hjrnan men jag tnker fram fr allt p om det r risk fr serogent syndrom eller ngot liknande skit.
Du kommer frmodligen f mycket dlig effekt utav serotonerga droger s kort tid efter. Vnta 3-4 dagar minst.
Citera
2012-11-28, 12:19
Medlem
Sofoses avatar
Ok synd att jag inte har lite 3-fa, det hade funkat va? Bira och vin frutstter jag att det funkar p AT fr att ka chansen att kunna sova utan benzo.
Senast redigerad av Sofose 2012-11-28 kl. 12:21.
Citera
2012-12-01, 04:50
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Denna lilla frtjusande drog gr sig, i mitt tycke, allra bst i ganska sm doser. Jag har haft ett par finfina ntter p tre-fyra linor p vardera kanske 120mg. Dessa ntter blev betydligt trevligare n de jag haft d jag dragit i mig sju-tta rejla sndrivor.
Citera
2012-12-01, 17:13
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Denna lilla frtjusande drog gr sig, i mitt tycke, allra bst i ganska sm doser. Jag har haft ett par finfina ntter p tre-fyra linor p vardera kanske 120mg. Dessa ntter blev betydligt trevligare n de jag haft d jag dragit i mig sju-tta rejla sndrivor.

brukar bli 300-400 som start, sen blir de mindre linor. (fr mig allts)
Citera
2012-12-04, 01:50
Medlem
unleash82s avatar
Krt lite 3-mmc, ruset r ver men Stimulerande effekter r kvar.

Lite orolig nu, jag ser dubbelt p nra hll upp till ca 1 meter, 2 exakt likadana bilder p allt jag tittar p.

Hoppas verkligen det gr ver efter lite smn. Det var lite smkul frsta 30 min men nu e d jvligt jobbigt, mste blunda med ena gat fr att kunna se.

Tittar jag med bda gonen p tex telefonen ser jag 2 st identiska bilder.

Gtt en bra stund nu och r inne i afterglowen s brjar bli lite lskigt ass.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2012-12-04 kl. 01:52.
Citera
2012-12-04, 03:04
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

Lite orolig nu, jag ser dubbelt p nra hll upp till ca 1 meter, 2 exakt likadana bilder p allt jag tittar p.

Hoppas verkligen det gr ver efter lite smn. Det var lite smkul frsta 30 min men nu e d jvligt jobbigt, mste blunda med ena gat fr att kunna se.

Mvh
r det inte pga pupillerna bara? eller har du inte stora pupiller?

har sjlv ftt strre problem med stora pupiller och synen efter jag injicerat subutex lnga perioder sen april 2012 har varit utan det 1 mnad nu och synen brjar bli bttre. (har hrt att det r bindningsmedlet som stter sig i gonen)
Citera
2012-12-04, 09:18
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:

Mvh
Knner igen detta efter hrda APB kvllar. Har alltid gtt ver efter en natts smn. Rapportera hur det gick!
Citera
2012-12-04, 11:10
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:

Mvh

https://www.flashback.org/sp40475301

Standard fr mig varje gng...
Citera
2012-12-04, 20:29
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:

Mvh

Hur mr du nu?!

Mvh F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in