Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-26, 20:43
  #1
Medlem
MANOFMYSERYs avatar
märkte nyss att denna mephedrone isomer har släppts för försäljning till civil befokningen tidigare kunde bara företag och liknande köpa denna men nu kan vi ochså köpa denna man hittar den om man söker på 3-methylmethcathinone på google.

fy fan vad najs ska beställa massor omgående!!!
Citera
2012-05-26, 22:34
  #2
Medlem
Psychoramas avatar
Ja denna har det varit på tal om länge.. Tror absolut det är bra skit! Kanske kan kallas Methydrone?
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-26 kl. 22:37.
Citera
2012-05-27, 16:49
  #3
Avstängd
LordAllMightys avatar
Låter väldigt intressant!

Har inte läst något om ämnet alls, någon som läst om folk som har testat det? Hur står det sig mot Meph/4-Mec?
Citera
2012-05-27, 20:05
  #4
Medlem
WokaWokis avatar
inväntar med spänning när någon har prövat, ingen analog har varit i närheten, kanske dags nu?
Citera
2012-05-27, 23:10
  #5
Medlem
Satsen.med.Restens avatar
Tänk om de vore ett substitut som är 50% av det så är jag mer än nöjd

Men är det verkligen ingen som hittills fått äran att prova? Inte ens på något annat forum?
Bring me back to 08 baby!
Citera
2012-05-28, 12:19
  #6
Medlem
Orgelmannens avatar
...
Citat:
Ursprungligen postat av Bluelight.ru

Review from a dutch forum:

I had this week 3MMC ordered last night and tested. Had gotten the message that it should resemble 4MMC (mephedrone so), do let's try.
About 4MMC read everywhere (do not experience) that it is very short and spiky works so great urge to take, but that it hardly causes hangovers, and the latter drew me to have to try it.

Quietly begun in the first 2 hours several times until he bijgepakt something good was, and from that moment nothing bijgepakt because it was totally not as short-acting and wispy like what I read about 4MMC. It was great, felt great just like on MDMA, including the flickering eyes, grinding teeth, and large pupils. But very clear in my head, just like on 6apb. But the big advantage I found that I was not so much collapsed as with MDMA, I had some good energy, a lot of sense to talk, and after smoking a joint was totally super! When was the vagueness there, just as with MDMA.

3 to 4 hours after the last dose, I go to sleep, but my teeth were still raging, and sleep was pretty hard the first few hours. But it was not really alone in bed feeling fine. Several hours later, still asleep and sleep for several hours.

Now the next day, obviously feel that I did something yesterday, but not comparable to MDMA or 6apb. I am now even a sandwich with peanut butter to eat, something I totally after mdma/6apb to consider.

How your body may feel raped after MDMA I now totally, just a little tired and some vaguely still, while the effect was really super.

Wait and see how the hangover is about to expire, but this seems to be my new favorite!
Chevy
Newbie
Offline
Posts: 7
Joined: Thu May 20, 2012 3:40 pm

Another minor addition with respect to the effect, mentally it felt like a combination of 6apb/mdma, so euphoric, social, etc, but with the brightness of 6apb. But what I miss in 6apb is a little body load that MDMA can give you that warmth and waves / gusts of tingling throughout your body. In 6apb I get it a bit warmer, but not really feeling that MDMA, which was at 3MMC present. Also super sense to talk, whatever happened all the time, and more energy than mdma/6apb I think.

And the best thing I found is that it works within 10 minutes already, so no endless waiting like 6apb where it may take 2 hours before you are really good in it. Now it's just a line address, and before you know it he starts al

Now it is 2 days after I had used, and the hangover is now completely gone. Wait and see if there is a dip tomorrow.

If you are interested, perhaps I would have put a full trip report together.
Citera
2012-05-30, 02:21
  #7
Medlem
gurkan7s avatar
Har beställt denna så snart ska jag prova
Citera
2012-05-30, 08:09
  #8
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Har beställt denna så snart ska jag prova

Jag tror detta kan vara något att hänga i granen så det ska bli riktigt intressant att höra vad du tycker om det..
Citera
2012-05-30, 10:05
  #9
Medlem
gurkan7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sOBEr
Jag tror detta kan vara något att hänga i granen så det ska bli riktigt intressant att höra vad du tycker om det..

Hehe beställt 50G av denna och 50G 4-MBC I EXpressfart då jag inte orkade vänta
Citera
2012-05-30, 10:36
  #10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Hehe beställt 50G av denna och 50G 4-MBC I EXpressfart då jag inte orkade vänta
Återkom med rapport!
Citera
2012-05-30, 14:21
  #11
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Hehe beställt 50G av denna och 50G 4-MBC I EXpressfart då jag inte orkade vänta
Som ovan: Återkom med rapport! Har haft ögonen på 4-MBC länge då jag diggar buphedrone iv och nyligen dök 4-MMC också upp i butiken, så ja, rapportera gärna ::
Citera
2012-06-02, 01:13
  #12
Medlem
unleash82s avatar
Fruktansvärt nyfiken på denna, Gurk har du testkört?!

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback