Hej på er, det är så att jag hade tenta idag (14:30) - totalt 4 timmar!
När vi fick tentamen så skrev jag ALLT jag kom ihåg på pappret (kladd) med blyertspenna, jag skrev typ 4 sidor med alla metoder och defintion jag kunde.
Det har gått en timme så har jag börjat svara på frågorna och som hjälp använde jag mina kladdpapper!!
det har gått 70min., alltså 10min. efter jag skrev klar allt jag kom ihåg (15:40) så kom läraren och gick runt, hon såg mina papper och frågade vart de kom från..
jag svarade att det va mina kladdpapper, jag har antecknat allt jag kom ihåg innan jag glömmer bort det! Hon påstod att jag inte skulle hinna skriva allt det dära inom så kort tid (70min.). Hon tog pappren (kladdpapper) och gick iväg, 10min senare fick jag tillbaka pappren, fast KOPIOR! hon sa till mig att jag blev anmäld till discplinnämnden! Jag tyckte det var absurt! Varför?? för att jag skrev så mycket under så kort tid?
Iaf..efter 3 timmar (totalt) har svarat på alla frågor och lämnat in tentamen, jag frågade vad som händer näst, hon sa att disciplinnämnden kommer ringa mig

!!!
Bra o veta: Jag har antecknat allt jag kom ihåg, även saker som inte kom upp i tentan!!
Det har inga bevis att jag "fuskade", vad är det värsta som kan hända? Vad ska jag säga som försvar?
tack på förhand!